رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488203

جزئیاتی از دومین جلسه مجازی مجلس /اعتراض نمایندگان به عدم تعطیلی کشور در نیمه اول فروردین /باید خودقرنطینگی رعایت میشد

ساعت24-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه مجازی مجلس از اعتراض نمایندگان نسبت به عدم تعطیلی نیمه اول فروردین خبر داد.

طیبه سیاوشی درباره جلسه مجازی امروز مجلس گفت: دومین جلسه مجازی مجلس صبح امروز (سه‌شنبه ۵ فروردین) با وجود حضور حدود ۸۰ نفر از نمایندگان برگزار شد و در این جلسه نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت؛ یک پیشنهاد این بود که نمایندگان در صحن علنی به صورت پراکنده و حتی در جایگاه تماشاچیان بنشینند. به هر حال در دنیا تجمع بیش از ۱۵۰ نفر ممنوع است در حالیکه ما حدود ۲۹۰ نفر هستیم. همچنین آقای نعمتی نیز پیشنهاد داد که جلسه مجلس در سالن اجلاس سران برگزار شود.

وی با بیان اینکه «براساس رای‌گیری انجام شده قرار است فعلاً صحن مجازی ادامه یابد»، افزود: موضوع دیگر درباره مباحث اقتصادی و شرایط اقتصادی زمان کرونا بود و همچنین نمایندگان اعتراضاتی را در مورد این داشتند که باید خود قرنطینگی رعایت می‌شد و حداقل نیمه اول فروردین به طور کامل تعطیل اعلام شد. همه معترض بودند که چرا دولت این کار را انجام نداد؟.

سیاوشی اضافه کرد: در این جلسه موضوع جهش تولید نیز مطرح شد که چطور درباره آن تصمیم‌گیری شود. من هم در تذکری اعتراض کردم که نامه‌ای که ما درباره خودقرنطینگی زدیم و خواستیم اختیار بیشتر به استانها داده شود چرا در صدا و سیما منعکس نشده و رئیس جمهور به آن ترتیب اثر نداده است.

به گفته این نماینده مجلس، دومین جلسه مجازی مجلس از ساعت ٩و ۴۵ دقیقه تا ١١ و نیم ادامه داشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها