رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488227

کرونا کارخانه هواپیماسازی بویینگ را به تعطیلی کشاند

ساعت24-کارخانه بویینگ به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از تعطیلی موقت خط تولید کارخانه هواپیماسازی خود در واشنگتن خبر داد.

شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا اواخر روز دوشنبه تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک کرونا و به منظور حفظ سلامت و بهداشت جامعه و پرسنل خود ، از تعطیلی و توقف موقت خط تولید کارخانه هواپیماسازی خود در ایالت واشنگتن ایالات متحده خبر داد.

شیوع گسترده ویروس کرونا و سرعت بالای همه گیری آن هم اکنون تمامی کشورهای جهان را به شدت درگیر کرده و به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، اقتصاد آنها را فلج کرده و بحران های مالی و رکود اقتصادی شدیدی را در آنها ایجاد کرده است.

صنعت هوانوردی و شرکت های هواپیمایی نیز که در این میان از جمله بزرگترین قربانیان شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار به شمار می روند و در این مدت شاهد لغو و تعلیق پروازهای مسافری و تعطیلی فرودگاهها بوده اند و تاکنون متحمل ضرر و زیان های مالی گسترده و هنگفتی شده اند، حالا به نظر می رسد که فعالیت و خطوط تولید کارخانه های شرکت های هواپیماسازی نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته و به طور موقت تعطیل و متوقف اعلام شده اند تا بدین ترتیب در قطع زنجیره انتقال و انتشار بیماری کووید-۱۹ نقش خود را ایفا کرده باشند.

پیشتر نیز گزارش های منتشر شده در رویترز حاکی از آن بود که بویینگ به عنوان یکی از بزرگترین غول های هواپیماسازی در جهان و رقیب اصلی ایرباس اروپا، تصمیم گرفته است که خطوط تولید کارخانه های خود را در ایالات متحده متوقف کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها