رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488240

نتانیاهو: کرونا میتواند ۱۰ هزار اسرائیلی را به کام مرگ بکشاند

ساعت24-علی‌رغم وضعیت تعطیلی و قرنطینه عمومی که در فلسطین اشغالی برقرار شده، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اما درباره احتمال مرگ ده هزار صهیونیست بر اثر ابتلا به این ویروس هشدار داد.

laquo;بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) هشدار داد ویروس «کووید۱۹» می‌تواند ده هزار نفر از ساکنان فلسطین اشغالی را به کام مرگ کشانده و بیش از یک میلیون نفر را مبتلا کند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، نتانیاهو طی جلسه‌ای هفت ساعته با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی، گفت: «امکان دارد در عرض یک ماه به یک میلیون مبتلا برسیم. همچنین ممکن است ده هزار اسرائیلی نیز بر اثر آن بمیرند».

بر این اساس، یک مقام کابینه تل‌آویو نیز - که خواست نامش فاش نشود - می‌گوید برخی از وزرای کابینه و البته بخش گسترده‌ای از افکار عمومی در فلسطین اشغالی هنوز شیوع سریع این ویروس و نرخ کشندگی آن را جدی نگرفته‌اند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۲۱۴ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد کل مبتلایان به ۱۶۵۶ نفر افزایش یافت. (جزئیات بیشتر)

جروزالم‌پست با بیان اینکه شیوع این ویروس در فلسطین اشغالی همچنان با سرعت ادامه دارد، نوشت که تا کنون بیش از ۷۱هزار ساکن فلسطین اشغالی به دلیل احتمال ابتلا به این ویروس در خانه‌های خود قرنطینه شده‌اند.

این در حالی است که به دستور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علاوه بر تمام مراکز آموزشی، دیگر اماکن عمومی مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید، شعب قضائی و ادارات دولتی تعطیل شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها