رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488297

تایلند هم پروازهای بین‌المللی را لغو کرد

ساعت24-شرکت هواپیمایی تای ایرویز تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، از لغو و تعلیق موقت تمامی پروازهای بین‌المللی و همچنین تعطیلی دفاتر خارجی خود خبر داد.

بر اساس گزارش بانکوک پست به نقل از مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی تای ایرویز (Thai Airways)، این ایرلاین بزرگ آسیای جنوب شرقی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد به منظور جلوگیری از گسترش و انتقال بیشتر ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و همچنین حفظ سلامت و بهداشت جامعه، به طور موقت تمامی پروازهای مسافری و بین المللی خود را لغو کرده و به حالت تعلیق در بیاورد و همچنین دفاتر خارجی خود را تعطیل کند.

چاکریت پاراپونتاکال، مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی تایلند، در این خصوص خاطرنشان کرده است: از آنجایی که تمامی کشورها مرزهای هوایی خود را بسته‌اند و از طرفی دیگر تقاضای مسافران برای سفرهای هوایی نیز به شدت افت و کاهش پیدا کرده است، بنابراین ما تصمیم گرفته ایم که به طور موقت تمامی پروازهای مسافری و بین المللی خود را به حالت تعلیق در بیاوریم.

طبق این خبر تمامی پروازهای مسافری این ایرلاین تایلندی از امروز به مقاصد مختلف در منطقه آسیا و اقیانوسیه و مقاصد اروپایی از تاریخ اول آوریل سال جاری میلادی لغو خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها