رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488357

کشف زمین‌خواری ۳ میلیاردی در مریوان

ساعت24-فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه نیروهای پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی زمین خواری ۲ هزار و ۹۳۰ متر مربعی را کشف کردند، اعلام کرد که ارزش این زمین‌ها بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار علی آزادی با تاکید بر اشراف کامل اطلاعاتی نیروهای پلیس اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مریوان عامل تصرف به اراضی ملی در یکی از مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان را شناسایی کردند.

وی افزود: با استعلام از اداره منابع طبیعی شهرستان مشخص شد، ۲ هزار و ۹۲۰ مترمربع از اراضی ملی توسط فرد زمین خوار مورد تصرف غیر قانونی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده و هماهنگی با مراجع قضائی تصریح کرد : متهم طی یک عملیات، دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی مریوان منتقل شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار آزادی عنوان کرد: با ارائه مدارک و مستندات از سوی ماموران و بررسی نقشه هوایی، متهم چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به تصرف غیر قانونی ۲ هزارو ۹۲۰ متر از اراضی ملی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این مقدار از اراضی ملی تصرف شده را بیش از ۳ میلیارد و ١۰۰ میلیون ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد: در همین راستا پرونده تشکیل و متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها