رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488444

هتل های زیبای کیش را بیشتر بشناسید

رپورتاژ تبلیغی / کیش جزیره ای است که در تمامی ها ماه های سال می توانید پذیرای شما و خانواده محترمتان باشد اما بهترین زمان سفر به این جزیره بسیار زیبا برای بهره بردن از مطلوب آب و هوا زمانی است که در آن دما به کمترین میزان خود رسیده و می توان اقامت شما را تا حد بسیار زیادی مطلوب کند. این جزیره بسیار زیبا در جنوب ایران و در نزدیکی استان هرمزگان و همینطور جیره قشم که یکی از بزرگترین جزیره های ایران و خلیج همیشه فارس است قرار گرفته است.

این جزیره بعد از آنکه در چند دهه گذشته مورد توجه قرار گرفته است توانسته است به یکی از مراکز تفریحی بینظیر در ایران تبدیل شود. کیش دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی بود که تمامی این جاذبه ها علاوه بر داشتن ویژگی های بصری و زیبایی شناختی دارای بعد تاریخی بسیار زیادی بوده که همین موضوع سبب می شود این شهر بسیار زیب و جزیره بسیار زیبا در ایران دارای طرفدارن بسیار زیادی باشد. جالب است بدانید که جزیره کیش جز اولین مناطقی است در ایران که به عنوان تکس فری یا معاف از مالیت بوده و به همین سبب توانسته است از نظر سرمایه گذاری موقعیتی بسیار عالی و منحصر به فرا را فراهم آورد. این جزیره بسیار زیبا می تواند با مراکز اقامتی بسیار زیادی که دارد اقامت شما را بسیار منحصر به فرد کند. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مراکز اقامتی این جزیره بسیار زیبا را برای شما معرفی کنیم.

هتل سورینت مریم کیش

این هتل بسیار زیبا در یکی از بهترین مناطق تور کیش قرار گرفته است که با داشتن تکنولوژی های به کار رفته در ساختمان مانند هوش مصنوعی می تواند اقامت شما را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار داده و آن را بیش از پیش لذت بخش کند. این هتل دارای بیش از 50 اتاق مجزا بوده که همه و همه اماده سرویس دهی یه شما مهمانان گرامی می باشد. در این هتل شما علاوه بر داشتن تهویه مطبوع و اینترنت ریاگان در تمام نقاط هتل می توانید از پارکینگ با ظرفیت تقریبی 30 خودرو استفاده کنید و همینوطر از بوفه و صندوق امانات و همینطور ترنسفر فرودگاهی و خشکشویی نیز که در اختیار مهمانان قرار دارد اما بابت آن بایت هزینه اضافه پرداخت کنید نیز در این مکان اقامتی وجود دارد. از دیگر امکاناتی که برای شما می تواند در این هتل وجود داشته باشد ماساژ است که این امکان نیز دارای شامل هزینه اضافی بر روی اتاق شما می شود اما ارزشش را دارد.

هتل مارینا کیش

اگر به تفریحان آبی کیش علاقه بسیار زیادی دارید و یا دوست دارید در کیش و در آب و هوای بسیار مطلوبش به انجام ورزش های ابی مانند جت اسکی سواری و همینطور غواصی و شنا در آب های نیلگون خلیجه فارس و همینطور به انجام پاراسیلینگ در این آب ها پرداخت همینطور می توانید در پیستی که مخصوص به دوچرخه سواری و همینطور اسکیت سواری است که در نزدیکی این هتل قرار دارد استفاده کنید و نهایت لذت را از این موضوع ببرید. این تفریحات در کیش می تواند برای شما بسیار خوشاییند باشد و در صورتی که در این هتل بسیار زیبا با طراحی بسیار خاصش اقامت داشته باشید می توانید از این تفرحات به راحتی استفاده کنید زیرا در این مجموعه ها در نزدیکی این مرکز اقامتی قرار گرفته است و این امکان را به شما راهم می کند تا با کمترین میزان هزینه از آنها استفاده کنید. جالب است بدانید که اتاق ها و سوییت های این هتل تا حد بسیار زیادی بزرگ بوده و مسئول رسپشن هتل این امکان را به شما می دهد که با انتخاب خود چش اندازی رو به دریا و یا رو به پارک بسیار زیبای این هتل داشته باشید. در این هتل شما می توانید از فود کورت بسیار جذابی که دارد به همراه غذاهای لذیذ بی شمارش استفاده کنید. در این هتل شما می توانید از امکانات بسیار زیادی مانند استخر سونا و جکوزی نیز استفاده کنید این هتل دارای استقبال فرودگاهای بوده که در کنار صبحانه و ناهار بوفه ای و همچنین اینترنت پر سرعت نیز از دیگر امکانات این هتل مجهز و زیا است از دیگر مواردی که در ان می توان از ان در این مکان استفاده کرد و اگر به ورزش های بدنسازی نیز غلاقه دارید در این هتل امکاناتی نظیر سالن بدنسازی و همینطور سالن تی آر ایکس نیز وجود دارد. این هتل همچنین دارای مرکز اسپا بوده که شما می توانید در آن با گرفتن ماساژ و همینطور ریلکس شدن هرچه بیشتر خود در آّ و هوای مطلوب دبی کمک کنید و در حالی که بعد از یک بازی سخت در زمین تنیس این مجموعه به مرکز اسپا رفته اید در آب درمانی این مجموعه خستگی را به طور کامل از تن ها و ماهیچه های خود خالی کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها