رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488570

اعلام محدودیت‌های جدید تردد از زبان فرمانده پلیس راهور کشور

ساعت 24- سردار حسینی گفت: کسانی که در دو شهر تهران و کرج ساکن هستند، اما محل کارشان در یکی از این دو شهر است اجازه تردد در محدوده این دو استان را دارند.

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راه کشور با اشاره به محدودیت‌های سفر گفت:در تمام خروجی‌های استان‌ها محدودیت‌هایی برای تردد قائل شدیم.

وی ادامه داد: هموطنان در مناطق مختلف نباید برنامه سفر داشته باشند، زیرا اجازه خروج نمی‌دهیم.

حسینی بیان کرد: کسانی که به سمت تهران می‌آیند اگر ساکن تهران باشند به آن‌ها اجازه ورود داده می‌شود و کسانی که برای رسیدن به مقصد خود مستلزم عبور از شهر تهران هستند بدون آنکه وارد شهر شوند به مقصد خود می‌رسند.

رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: هموطنان عزیزی که به سفر رفتند باید هرچه سریعتر برنامه بازگشت خود را تببین کنند و از راه‌های کمربندی و کنارگذرها استفاده کنند تا به مقصد خود برسند.

وی با بیان اینکه شرایط تهران خاص است، گفت: کسانی که در دو شهر تهران و کرج ساکن هستند، اما محل کارشان در یکی از این دو شهر است اجازه تردد در محدوده این دو استان را دارند.

حسینی گفت: در سایر استان‌ها ورودی و خروجی با حساسیت بالا کنترل می‌شود و ناوگان عمومی بار جز استثنائات است و ناوگان کنترل با اجازه استان‌ها است.

وی با اشاره به ضمانت اجرای این طرح گفت: برای کسانی که بی توجه باشند جریمه ۵۰۰ هزارتومانی اعمال می‌شود و خودرو این افراد به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها