رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488616

آماده‌باش مدیریت بحران در ۲۳ استان/ هم‌وطنان هشدارها را جدی بگیرند

ساعت24- سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، سازمان مدیریت بحران در ۲۳ استان کشور در آماده‌باش کامل قرار دارند.

علی بختیاری درباره آماده‌باش مدیریت بحران در خصوص بارش شدید باران در استان‌های مختلف کشور گفت:‌براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، سازمان مدیریت بحران کشور در ۲۳ استان آماده‌باش اعلام کرده است و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است.

وی گفت: سازمان هواشناسی پیش‌بینی بارش باران و طغیان رودخانه‌ها و همین‌طور سیلاب را برای برخی از استان‌های کشور اعلام کرده است و سازمان مدیریت بحران نیز دستورالعمل‌های پیشگیری از بحران را به استان ابلاغ کرده است.

بختیاری تصریح کرد: باید در تمامی استان‌ها ستاد مدیریت بحران تشکیل شود و اطلاع‌رسانی‌ها در این خصوص صورت بگیرد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در تمامی استان‌های لایروبی‌انهار، بازگشایی مسیرها انجام شده است و امیدواریم که با مشکل خاصی مواجه نشویم.

بختیاری تأکید کرد: بررسی‌های ما در خصوص درگذشت هم‌وطنانمان در هنگام سیل نشان می‌دهد که افراد هشدارهای مدیریت بحران را جدی نمی‌گیرند و همین موضوع موجب ایجاد مشکلاتی می‌شود.

وی اظهار داشت: در هنگام سیلاب، امکان عبور ماشین‌ها وجود ندارد و شهروندان به این موضوع توجه کنند و با توجه به احتمال رعد و برق در فضای باز، مردم حضور نداشته باشند و امیدوارم که بارش باران مشکل خاصی را در روزهای آینده ایجاد نکند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها