رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488639

توصیه جدی ریوالدو به بارسلونا

ساعت24-ستاره برزیلی سابق بارسلونا به سران این باشگاه توصیه کرد که به دنبال جذب ستاره اینتر نباشند و به جای او به دنبال بازگرداندن نیمار باشند.

به نقل از اسپورت، بارسلونا به توجه به ضعف در خط حمله خود در فصل جاری به دنبال جذب یک ستاره سرشناس در تابستان است.

لاوتارو مارتینس، مهاجم اینتر یکی از بازیکنانی است که مورد توجه آبی اناری ها قرار گرفته اما ریوالدو این بازیکن را خرید خوبی برای بارسلونا نمی‌داند.

او گفت: به نظرم مارتینس گزینه خوبی برای بارسلونا در شرایط کنونی نیست. نظر من این است که باید بارسلونا نیمار را اولویت خود قرار دهد. نیمار بهترین گزینه برای تقویت خط حمله بارسلوناست.مارتینس تنها ۲۲ سال سن دارد و نیاز به کسب تجربه دارد تا به بازیکنی بزرگ و تاثیرگذار تبدیل شود و به همین خاطر من براین باور هستم که باید بارسلونا شرایط را برای بازگشت نیمار مهیا کند.

ریوالدو ادامه داد: نیمار ۲۸ سال سن دارد و هنوز چیزهای زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند با بارسلونا موفقیت‌های زیادی به دست آورد. نیمار هم به خوبی بارسلونا را می‌شناسد و هم با شرایط بازی کردن در لالیگا آشناست و این باعث می‌شود او خیلی سریع در تیم جا بیفتد. نیمار همچنین شخصیت لازم را برای بازی کردن در تیم بزرگ بارسلونا دارد و می‌تواند در کنار مسی روزهای درخشانی را رقم بزند. اطمینان دارم که مسی هم دوست دارد نیمار برگردد و در کنار او بازی کند.

ستاره سابق آبی اناری ها درباره احتمال جدایی تراشتگن با توجه به حقوق بالایی که او درخواست کرده است، گفت: من با بالا بردن حقوق تراشتگن با توجه به عملکرد بسیار خوبی که در مدت حضورش داشته موافق هستم اما نباید حقوق او برابر با مسی یا بازیکنی مثل سوارس شود. در بارسلونا باید بازیکنی مانند مسی و سوارس حقوقی بالاتر از دیگر بازیکنان داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها