رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488655

وزیر بهداشت انگلیس هم به کرونا مبتلا شد

ساعت24-در حالی که خبرها امروز حاکی از ابتلای « بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس به ویروس کرونا است، رسانه‌های این کشور دقایقی پیش اعلام کردند که «مت هنکوک » وزیر بهداشت دولت جانسون هم به کرونا مبتلا شده است.

ساعتی پس از آنکه نخست وزیر انگلیس از ابتلای خود به بیماری کوید-۱۹ خبر داد، هنکوک هم اعلام کرد که از علائم خفیف این بیماری برخوردار است و خود را در خانه قرنطینه کرده است.

وی بر همین اساس افزود که به اداره امور وزارت بهداشت از منزل ادامه خواهد داد.
هنکوک همچنین در فیلمی که در توئیتر منتشر کرد افزود که در چند روز گذشته از منزل کار کرده و دیگران را به این کار تشویق کرد. وی افزود که پس از پایان دوره ۱۴ روزه خود را از قرنطینه خارج خواهد کرد.
او در حالی این مطلب را بیان کرد که چهارشنبه گذشته در مجلس عوام حاضر شد و درباره برنامه های دولت برای مقابله با کرونا سخنرانی کرد.
هنکوک در این جلسه کنار معاون خود ندین دوریس نشسته بود که چندی پیش از ابتلای خود به کرونا خبر داد.
وی بیان کرد که خانم دوریس بهبود یافته و در کمال سلامتی در مجلس حاضر شده است. وزیر بهداشت انگلیس بدون اشاره به وضعیت هزاران بیماری که هفته‌ها در بیمارستان‌های این کشور تحت درمان کرونا هستند، مدعی شد تمام شواهد نشان می‌دهد که در بازه زمانی کوتاه، فرد دوباره به کرونا مبتلا نمی‌شود.
آمار ابتلا به کرونا در انگلیس روز به روز در حال افزایش است. تاکنون ۱۱ هزار و ۶۵۸ نفر به بیماری کوید-۱۹ مبتلا شده و ۵۷۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس ساعتی پیش در فیلمی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، اعلام کرد: خود را در خانه قرنطینه کرده ام و از خانه کار می کنم. درست ترین کار همین است.
وی افزود: از طریق ویدئو کنفرانس رهبری دولت در مبارزه با ویروس کرونا را ادامه خواهد داد.
جانسون دوشنبه گذشته با اعلام وضعیت اضطراری، مقررات منع رفت و آمد در سراسر کشور را به اجرا گذاشت.

به دنبال اعلام ابتلای نخست وزیر انگلیس به ویروس کرونا، احتمال ابتلای ملکه این کشور به خاطر دیدار اخیرش با بوریس جانسون قوت گرفته است. پیش از این هم تست کرونای ولیعهد انگلیس مثبت اعلام شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها