رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488768

باشگاه پرسپولیس رسما از کنفدراسیون توضیح بخواهد

ساعت24-در رابطه با نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص انتخاب اسطوره فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس باید رسما از کنفدراسیون توضیح بخواهد. در صورت وجود مشکل تحریم نظرسنجی های AFC در صورت عدم شفاف سازی اتفاقات و اعلام رسمی برتری سیدجلال حسینی باید صورت بگیرد.

به باور ما باشگاه پرسپولیس بایستی طی ایمیلی از کنفدارسیون فوتبال آسیا پاسخ شفاف و صریح خواسته و تا رسما مشخص شود چرا و چگونه پس از اتمام مهلت نظرسنجی و اعلام انتخاب سیدجلال حسینی به عنوان بهترین بازیکن ایرانی لیگ قهرمانان این نظرسنجی ادامه یافت و در ساعات گذشته ارا مربوط به حسینی گاها ثبت نمی شد و به محض برتری مجیدی نظرسنجی پایان یافت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همانگونه که در تصویر می بینید به هنگام اغاز نظرسنجی در سایت خود اعلام کرد این نظرسنجی ساعت ۱۲ظهر ۲۷مارچ(۷:۳۰دقیقه صبح امروز)به پایان می رسد و امروز تصویری از نتیجه آرا و برتری کاپیتان پرسپولیس هم منتشر کرد اما در ادامه نظرسنجی تا سبقت گرفتن مجیدی ادامه یافت.

حال باشگاه پرسپولیس می بایست دلایل بروز این اتفاقات ناخوشایند و عجیب را رسما جویا شده و کنفدراسیون را در صورت عدم اطلاع رسانی رسمی مجاب به ارائه توضیحات در این باره کند و کاش هواداران پرسپولیس هم در صورت عدم تاکید بر برتری سیدجلال حسینی و شفاف سازی و عذرخواهی رسمی ای اف سی از این اتفاقات شرکت در این سبک نظرسنجی های مساله دار را تحریم کنند .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها