رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488863

انهدام باند جعل و توزیع اسکناس و ارز خارجی در آذربایجان غربی

ساعت 24-فرمانده هنگ مرزی ماکو از شناسایی و انهدام باند جعل و توزیع اسکناس رایج کشور و ارز خارجی در سطح شهرستان خبرداد.

سرهنگ شیرزاد حاجی زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ماموران اطلاعاتی این هنگ با کسب اخبار و اطلاعات مبنی بر این که تعدادی سودجو و فرصت طلب به جعل اسکناس های جعلی از جمله پول رایج کشور و همچنین ارز خارجیـاقدام می کنند موضوع در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار گرفت، افزود : در این راستا ماموران اطلاعاتی هنگ با یکسری کار اطلاعاتی و پلیسی،کارگاه تولید و چاپ پول های جعلی که این شبکه از آن استفاده می کردند را شناسایی کردند.

سرهنگ حاجی زاده با بیان اینکه ماموران اطلاعاتی پس از هماهنگی های به عمل آمده با مقام قضایی و اخذ مجوز های لازم به اتفاق پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی به محل مورد نظر عزیمت کردند، گفت: در بازرسی از کارگاه جعل ارز، دستگاههای چاپ و جعل اسکناس اعم از دستگاههای پرس،چاپگر،کلیشه های چاپ اسکناس،کاغذهای خام اسکناس"آماده چاپ"مقادیری اسکناس یکصد دلاری،یک قبضه سلاح شکاری و مقادیری مشروبات الکلی وسایر اقلام مربوط به جعل اسکناس کشف و ضبط شد.

فرمانده هنگ مرزی ماکو خاطرنشان کرد: در این ارتباط 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از صرافان شهرستان ماکو و بازرگان خواست با هوشیاری و دقت لازم در خرید و فروش ارزها، نهایت دقت لازم را به عمل آورده تا در دام سودجـویان و خلافکاران که اقدام به جعل اسکناس می نمایند، گرفتار نشوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها