رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488921

براساس جدیدترین رنکینگ جهانی؛

استقلال همچنان در صدر تیم‌های ایرانی قرار دارد

ساعت 24-تیم فوتبال استقلال تهران در تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های جهان، همچنان عنوان نخست در بین تیم‌های ایرانی را حفظ کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، بر اساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (۱۱ فروردین) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با یک پله صعود نسبت به رده بندی قبل و با ۴۰۱۸ امتیاز در رتبه ۱۴۳ جهان قرار گرفت و همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.

در این رده بندی پرسپولیس تهران با ۳۹۸۱ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در رده ۱۵۰ جهان و در رتبه دوم ایران قرار گرفت. تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم با ۳۰۱۵ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، در رده ۲۳۰ جهان و سوم ایران جای گرفت.

تیم‌های شهرخودرو (۲۴۴ جهان، یک پله سقوط) ذوب آهن (۲۶۱ جهان بدون تغییر)، و صنعت نفت (۳۱۳ جهان، ۲ پله صعود) هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم جای فوتبال کشورمان دارند.

در سطح جهانی جایگاه ۱۰ تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با ۱۴۶۹۵ امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی باشگاهی جهان است و پس از این تیم، فلامینگو برزیل با ۱۳۴۸۶ امتیاز و بارسلونا با ۱۳۱۰۵ امتیاز در رتبه دوم و رده سوم جای دارند.

نکته جالب توجه در این رده بندی قرار گرفتن الهلال عربستان در رتبه هفتم جهان و بالاتر از تیم‌های بزرگی مانند منچسترسیتی، والنسیا، اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن است.

۱۰ تیم برتر جهان عبارتند از؛

لیورپول، فلامینگو، بارسلونا، ریورپلات، بایرن مونیخ، الهلال، منچستر سیتی، گرمیو، بوکاجونیورز
والنسیا، پاریسن ژرمن، اتلتیکو مادرید و یوونتوس در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها