رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488993

پوشش ۱۰۰ درصدی هزینه‌های ایثارگران برای درمان کرونا

ساعت24 -معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه دی از پوشش ۱۰۰ درصدی تمام هزینه‌های درمان ایثارگران مبتلا به ویروس کرونا اعم از موارد درمان سرپایی یا بستری خبر داد.

بیمه دی
دکتر سجاد رامندی با بیان اینکه بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها طبق قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود، گفت: بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های مشخصی ارجاع داده می‌شوند و در این مراکز بخشی از هزینه‌ها توسط بیمه‌های پایه و الباقی توسط بیمه دی پرداخت می‌شود. ایثارگران گرامی نیز که در این بیمارستان‌ها بستری شوند تابع همین شرایط هستند و الباقی هزینه‌ها توسط بیمه تکمیلی درمان این عزیزان پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون بیمارستان‌های خصوصی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بستری مبتلایان به کرونا مشخص نشده‌اند، اما اگر ایثارگری در یک مورد خاص بنا به وضعیت توسط مراجع رسمی به بیمارستان خصوصی انتقال داده شود، هزینه‌ها توسط بیمه دی پوشش داده می‌شود.
معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه دی با تأکید بر اینکه در بسیاری از موارد مبتلا به کرونا نیاز به بستری بیماران نیست افزود: در این‌گونه موارد نیز هزینه‌هایی برای درمان‌های سرپایی انجام می‌شود که شامل مواردی چون انجام سی‌تی اسکن، آزمایش‌های مربوطه و تهیه دارو است.
وی ادامه داد: چنانچه ایثارگران به مراکز طرف قرارداد بیمه دی مراجعه کنند هیچ هزینه‌ای بابت این امور از آنها دریافت نمی‌شود. در سایر مراکز نیز به محض ایجاد امکان دریافت اسناد، تمام هزینه‌های پرداختی توسط ایثارگران جهت امور درمان سرپایی توسط بیمه دی به آنان پرداخت می‌شود.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها