رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489059

بارش باران و وقوع تگرگ در تهران و ۱۴ استان کشور

ساعت24 -هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای ۲۴ ساعت آینده اعلام و توصیه کرد: با توجه به احتمال وقوع تگرگ، در استان های پربارش مردم از اطراق در کنار رودخانه ها، مسیل ها، فعالیت‌های کوهنوردی، جدا خودداری کنند.

هواشناسی
از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزری کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را در ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد.


کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز با ورود سامانه بارشی از سمت شمالغرب به کشور، بارش‌ها را در آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال‌وبختیاری، شمال ایلام، شمال کهگیلویه‌وبویراحمد، شمال و شمال شرق خوزستان، خواهیم داشت.
گوردزی ادامه داد: برای بعداز ظهر و اوایل شب، بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان‌های قزوین، البرز، و تهران، رخ می‌دهد. همچنین، فردا پنجشنبه نیز در نوار شمالی، زاگرس مرکزی در غرب و جنوب‌غرب، در استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، کرمان و یزد، برای ساعات بعدازظهر، بارندگی پیش‌بینی شده است.


وی هشدار داد: در مناطق پربارش، امروز، بالاآمدن آب رودخانه ها، لغزندگی و کاهش دید را در جاده‌ها و گردنه‌های برف‌گیر داریم. به همین دلیل توصیه می‌شود تا مردم ضمن حفظ ایمنی و رعایت عدم رفت و آمد از اطراق در کنار رودخانه‌ها، مسیل‌ها، فعالیت‌های کوهنوردی، جدا خودداری کنند.
گودرزی توضیح داد: فردا جریانات روی سواحل شمالی، موجب کاهش ۳ تا ۶ درجه ای دما و بارندگی در این مناطق، می‌شود. و بارش‌ها نیز کماکان در استان‌های ذکر شده تا روز جمعه، ادامه می‌یابد.


وی اعلام کرد: در تهران برای عصر امروز وزش باد و بارش باران خواهیم داشت که این روند برای فردا نیز ادامه می‌یابد. بیشینه دمای امروز تهران نیز به مثبت ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع:ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها