رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489211

کارت ملی یمه‌شدگان بازنشسته شهرداری تهران تا رفع بحران کرونا جایگزین دفترچه‌های درمانی شد

ساعت24 -بیمه‌شدگان بازنشسته شهرداری تهران که دفترچه‌های درمانی آنها و افراد تحت تکفل‌شان منقضی یا مفقود شده و یا فاقد برگه هستند، تا پایان اردیبهشت ۹۹ می‌توانند با ارائه دفترچه فاقد اعتبار و کارت ملی بیمه شده، از تمامی خدمات درمانی در مراکز تحت پوشش و طرف قرارداد استفاده کنند.

کارت ملی
اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد بازنشستگانی که دفترچه‌های درمانی آنها و افراد تحت تکفل‌شان منقضی شده و یا فاقد برگه هستند و یا اینکه مفقود شده‌اند، با ارائه دفترچه فاقد اعتبار و کارت ملی بیمه شده تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ از تمامی خدمات درمانی مورد نیاز در مراکز تحت پوشش و طرف قرارداد برخوردار می‌شوند.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور پیشگیری از تردد غیرضروری در شرایط شیوع ویروس کرونا بیمه‌شدگانی که اوراق دفاتر درمانی آنان به اتمام رسیده است تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ نیازی به مراجعه حضوری به مراکز صدور دفترچه بیمه ندارند و با همان دفترچه فعلی خود (فاقد برگه یا فاقد اعتبار) می‌توانند از تمامی خدمات درمانی مورد نیاز در مراکز درمانی تحت پوشش و قرارداد برخوردار شوند.

همچنین بیمه‌شدگانی که فرزندشان تازه متولد شده است تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ با دفترچه بیمه درمانی مادر می‌توانند از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

در این اطلاعیه تصریح شده است بیمه‌شدگانی که دفترچه درمانی‌شان مفقود شده است، می‌توانند با ارائه کارت ملی به مراکز درمانی تحت پوشش شرکت شهر سالم مراجعه و از خدمات درمانی استفاده کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها