رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489258

معاون استاندار: استان تهران ظرفیت‌های لازم برای «جهش تولید» را دارد

ساعت24 -معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه استان تهران و کشور ظرفیت‌های لازم برای تحقق جهش تولید را دارند، گفت: باید جهش تولید در بخش هایی که با توجه به شیوع کرونا ویروس در شرایط ایستا قرار گرفته‌اند، محقق شود.

استانداری تهران
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه استان تهران و کشور ظرفیت‌های لازم برای تحقق جهش تولید را دارند، گفت: باید جهش تولید در بخش هایی که با توجه به شیوع کرونا ویروس در شرایط ایستا قرار گرفته‌اند، محقق شود.

محمد تقی زاده در تشریح ظرفیت‌های استان تهران برای تحقق نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان «جهش تولید»، گفت: امسال با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع کرونا ویروس و بیماری که در کل کشور پدید آمد، ما را با نقص ها و کمبودهایی در حوزه تولید مواجه کرد که برای جبران این کمبودها نیازمند تحول در شرایط اقتصادی و رونق تولید و در حقیقت جهش در تولید داخلی و ملی بودیم.

وی افزود: هرچند که این ویروس تهدیدی جدی به شمار می رود؛ اما در کنار آن فرصت هایی هم با هوشمندی بخش های مختلف ایجاد شد تاجایی که برخی تولیدات که مورد نیاز بود و جزو الزامات ضروری مردم در این مقطع قلمداد می‌شد همانند الزامات بهداشتی و درمانی، الکل و ماسک و... در همین زمان تولیدشان تا حدود ۵ برابر افزایش پیدا کرد.

تقی زاده ادامه داد: این افزایش تولید به نوعی جهش در تولید بود؛ لذا ظرفیت های لازم برای تحقق جهش تولید در سطح استان تهران و کشور وجود دارد. در سایر حوزه ها نیز با توجه به نامگذاری که مقام معظم رهبری برای سال جاری کردند همین شرایط کم و بیش وجود دارد.
وی تاکید کرد: بی تردید باید از ظرفیت هایی که در تمامی بخش‌ها وجود دارد به عنوان فرصت در جهت تحقق جهش تولید بهره بگیریم و در حوزه‌های دیگر، توان تولید با نگاهی به جهش تولید را پیش ببریم. قطعا استان تهران این امکان را به لحاظ بازار مصرف دارد.

معاون عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به لزوم توجه بیش از پیش به تولید در سطح استان تهران و کشور تاکید کرد و افزود: با توجه به شیوع این بیماری شاهد یک وضعیت ایستا در بخش هایی از تولید بوده‌ایم؛ لذا در این شرایط نیازمند جهشی در تولید هستیم تا کمبودها را جبران کنیم و شرایط جدیدی را در جهت تحقق این نامگذاری در سال جدید ایجاد کنیم.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها