رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489315

خواسته‌های کاپیتان پرسپولیس در دیدار با مدیران باشگاه

ساعت24-شب گذشته کاپیتان‌های پرسپولیس به دیدار مدیران باشگاه رفتند.

باشگاه پرسپولیس پس از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد، زیر نظر مهدی رسول‌پناه و مهرداد هاشمی اداره می‌شود و آنها تلاش می‌کنند در اولین اقدام، راهی برای درآمدزایی باشگاه پیدا کرده تا بتوانند به تعهدات مالی به بازیکنان و مربیان عمل کرده و بدهی‌های انباشته شده را پرداخت کنند.

در همین راستا روز گذشته (جمعه) نشستی بین رسول‌پناه و هاشمی با سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا به نمایندگی از سرخپوشان، برگزار شد تا طرفین حرف‌های یکدیگر را بشنوند.

شفاف‌سازی سرپرست و عضو هیئت‌مدیره باشگاه
در آغاز جلسه، رسول‌پناه و هاشمی سعی کردند بازیکنان را در جریان آنچه در این چند ماه و حتی یک سال اخیر در باشگاه پرسپولیس رخ داده که هیئت مدیره نقشی در آن نداشته و در واقع آنها را تصویب نکرده، قرار دهند.‌ یکی از این اقدامات که در زمان مدیریت انصاری‌فرد رخ داده بود، عدم پرداخت پاداش به سرخپوشان بود که هیئت مدیره دخالتی در آن نداشت. در همین راستا رسول‌پناه و هاشمی صحبت‌های زیادی را با بازیکنان داشته و اعلام کردند که تلاش می‌کنند به امور باشگاه نظم و انضباط بخشیده و سپس کارهای اجرایی را با شرایط بهتر و کامل‌تری پیش ببرند تا خیلی از مشکلات موجود حل شود.

گلایه‌های بازیکنان از مدیران قبلی باشگاه
در ادامه سیدجلال و بازیکنان حاضر در جلسه، مشکلات خود را نزد مدیران تیم‌شان مطرح کردند. آنها بیش از هر چیز از وعده‌های عملی نشده دو مدیر قبلی باشگاه گلایه داشتند و نظرشان این بود که در یک سال اخیر، فقط وعده و وعید از مدیریت باشگاه شنیده‌اند. دریافت پاداش‌هایی که در قراردادشان آمده است اما در یک سال اخیر به آنها توجهی نشده، گلایه دیگر سرخپوشان بود که قرار است به آنها رسیدگی شود.

درخواست سیدجلال از هاشمی
از آنجا که سیدجلال حسینی در دوران حضورش در باشگاه سایپا زیر نظر مهرداد هاشمی کار کرده بود و نارنجی‌پوشان با مدیریت او توانسته بودند به قهرمانی لیگ برتر برسند، هر دو شناخت خوبی از یکدیگر دارند. با توجه به همین مسئله، کاپیتان پرسپولیس در این جلسه پس از شنیدن حرف‌های هاشمی، از وی خواست مانند زمان مدیریتش در سایپا عمل کند و اگر اینطور باشد، خیلی از مشکلات پرسپولیس حل خواهد شد.

هاشمی نیز در واکنش به خواسته سیدجلال گفت با وجود حضور تقریباً یک ساله در هیئت‌مدیره پرسپولیس، در بسیاری از تصمیمات مهم باشگاه مانند دیگر اعضای هیئت‌مدیره دخیل نبوده و بعد از اجرایی شدن آن از سوی مدیرعامل وقت، در جریانش قرار گرفته است.

او همچنین تاکید کرد در واقع دو هفته است که مانند رسول‌پناه و رغبتی، کارش را در هیئت مدیره آغاز کرده و پیش از این فقط نام هیئت‌مدیره در باشگاه بوده است، اما در تلاش است تا خیلی از مشکلات را با کمک اعضای هیئت‌مدیره و اتحادی که میان آنها ایجاد شده، حل کنند و باشگاه را در مسیر درستی به حرکت درآورند. هاشمی همچنین به سیدجلال قول داد خیلی بیشتر از زمانی که در سایپا بوده، برای حل مشکلات پرسپولیس تلاش خواهد کرد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها