رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489482

کلاهبرداری با ترفند اعطای بسته معیشتی قرنطینه

ساعت24-رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری درباره کلاهبرداری افراد سودجو از کاربران با عنوان ثبت‌نام دریافت یارانه و بسته معیشتی قرنطینه هشدار داد.

سرهنگ مرتضی عسگری گفت: با مطرح‌شدن پیشنهاد ۵۰۰ هزار تومانی یارانه نقدی برای تشویق مردم از سوی دولت برای رعایت قرنطینه و جلوگیری از خروج افراد از منزل برای شکست کرونا، در روزهای اخیر افراد سودجو فرصت را غنیمت شمرده و به دنبال راه‌اندازی سایت‌ها و برنامه‌های جعلی و هم‌چنین ارسال پیامک‌هایی با عنوان ثبت‌نام یارانه ۵۰۰ هزارتومانی و مواردی از این قبیل برای به دست آوردن اطلاعات کاربران هستند.

وی افزود: بانک اطلاعاتی خانواده‌های مشمول دریافت بسته حمایتی و یارانه در اختیار دولت است و درصورتی‌که قرار باشد وجهی به‌حساب مشمولان پرداخت شود این مبلغ به‌حساب سرپرستان خانواده واریز می‌شود.
سرهنگ عسگری گفت: برای دریافت بسته معیشتی و حمایتی به‌هیچ‌عنوان نیازی به نامنویسی در سایت، برنامه و نرم‌افزار خاصی نیست.

به گفته وی؛ پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها