رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489851

سخنگوی کاخ سفید از سمت خود کناره‌گیری میکند

ساعت 24-همسر رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای از کناره‌گیری سخنگوی کاخ سفید و بازگشت وی به شغل قبلی‌اش با یک پله ارتقا خبر داد.

style="text-align:justify">به گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی، «ملانیا ترامپ» همسر رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «استفانی گریشام» سخنگو و دبیر سرویس رسانه‌ای کاخ سفید که قبل از حضورش در این سمت به عنوان معاون ستاد کارکنان بانوی اول آمریکا (لقب همسر رئیس‌جمهور آمریکا) فعالیت داشته است، با کناره‌گیری از سمت خود در کاخ سفید به شغل قبلی‌اش بازخواهد گشت و البته با یک پله ارتقا، ریاست ستاد کارکنان ملانیا ترامپ را برعهده خواهد گرفت.

ملانیا ترامپ در بیانیه خود درباره استعفای سخنگوی کاخ سفید و بازگشت وی به سمت قبلی اظهار داشت: «بسیار خوشحالم که بازگشت اسفانی به تیم‌مان در نقشی جدید را خوشامد می‌گویم. او حتی پیش از شروع کارش در دولت، یک نقطه اتکا و یک مدیر واقعی بود و من می‌دانم که او به‌عنوان رئیس ستاد کارکنان، سرآمد خواهد بود.»

استفانی گریشام اوایل تابستان گذشته به‌عنوان سخنگوی و دبیر سرویس رسانه‌ای کاخ سفید مشغول کار شده بود، و اینک پس از کمتر از 10 ماه به ستاد کارکنان ملانیا ترامپ که قبلاً به مدت 2 سال در آنجا به عنوان معاون و همچنین مدیر بخش ارتباطات رسانه‌ای فعالیت کرده بود، بازمی‌گردد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها