رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489894

جمع آوری نذورات جهت کمک به بیماران مبتلا به کرونا در قزوین

ساعت24 -معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین از جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان خبر داد

کمک
داود ارجینی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قصد دارد در راستای کمک به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی نماید.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن نیمه شعبان و شرایط کنونی کشور که برگزاری ایستگاه صلواتی و جشن امکان پذیر نیست، هم استانی‌های گرامی می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به عنوان کمک به بیماران مبتلا به کرونا به شماره حساب مختص این کار واریز یا تحویل خانه‌های هلال نمایند.

ارجینی ادامه داد: شماره حساب ۵۲۸۶۸۶۸۶۳۷ خیران جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت بابت کمک‌های نقدی اعلام می‌گردد و مبلغ حاصل از کمک‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان صرف خرید و تهیه ملزومات پزشکی مورد نیاز جهت درمان این بیماران خواهد شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: این حرکت خیرخواهانه که با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و همدلی انجام می‌شود، یک فرصت مناسب است تا خیران و هم استانی‌های عزیز ضمن ابراز همدلی و همراهی خود همانند گذشته، با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود بخشی از آلام بیماران مبتلا به کرونا را برطرف کنند.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها