رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489908

پاسخ چند نماینده مجلس درباره نتیجه تست کرونایشان

ساعت 24-اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 99 در حالی برگزار شد که این جلسه به صورت کامل تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته بود و تمامی بحث‌ها حول و حوش آن بود.

خروجی اخبار دیروز حاکی از آن بود که دو تن از دیگر نمایندگان اصفهان پس از ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد وتیران و کرون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ حجت‌الاسلام احمد سالک و حیدرعلی عابدی دو نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم هستند که خبر ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا منتشر شد.

در همین راستا خبرنگار فارس وضعیت حضور و سلامت نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی را جویا شد که به نظر می‌رسد حال عمومی این سه نماینده استان اصفهان رو به بهبودی است و بارعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوره درمان قرار دارند.

همچنین حسینعلی حاجی‌دلیگانی نیز در پاسخ به سوالی درباره وضع جسمی‌اش اظهار داشت که دچار ویروس سرماخوردگی شده بوده و حال وی مساعداست.

علی بختیار، نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی از حضورش در مجلس و منفی بودن تست کرونای خود خبر داد و اظهار داشت که مشکلی ندارد.

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین نیز از حضورش در مجلس خبرداد و اظهار داشت که در زمینه کرونا مشکل خاصی نداشته است.

ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز از حضورش در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس خبرداد؛ حمیدرضافولادگر نیز از منفی بودن تست کرونایش خبرداد.

حجت‌الاسلام لارگانی، نماینده مردم فلاورجان و اکبر ترکی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت درمجلس شورای اسلامی نیز خبر از حضور خود در جلسه علنی بهارستان و منفی بودن تست کرونای خود دادند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها