رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489925

بارش‌ها در کدام مناطق تا پایان هفته ادامه خواهد داشت؟

ساعت 24-یک کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه توده هوای سرد تا روز پنجشنبه بر آسمان کشور مستقر خواهد بود گفت: تا روز شنبه آینده بارندگی‌ها ادامه دارد.

امین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب، جنوب شرقی و نوار شمالی شاهد وزش باد شدید خواهیم بود، گفت: در خوزستان، غرب سواحل شمالی، دامنه جنوبی و مرکزی زاگرس، شمال غرب، مرکز و شرق کشور پیش بینی بارندگی شده است.

وی افزود: توده هوای سرد تا روز پنجشنبه بر آسمان کشور مستقر خواهد بود.

نقشینه از کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در اثر شدت گرفتن بارش‌ها خبر داد و بیان داشت: در نوار شمالی و دریای خزر تا ظهر روز جمعه و شنبه به جز جنوب و شرق از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود و اما وزش بادهای تداوم می‌یابد.

این کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد: در این مدت بارش در ارتفاعات به شکل برف است و تا روز شنبه آینده بارندگی‌ها ادامه دارد.

وی یادآور شد: از روز پنجشنبه برای استان‌های اردبیل و خراسان شمالی یخبندان شبانه و صبحگاهی اتفاق خواهد افتاد و باغداران و کشاورزان باید تمهیدات ویژه‌ای برای حفاظت از محصولات خود در نظر بگیرند.

نقشینه همچنین به عشایر کوچرو توصیه کرد در این مدت از جا به جایی خودداری کنند، ضمن اینکه باید از نزدیک شدن دام‌ها به حاشیه رودخانه‌ها به دلیل سیلابی شدن مسیل‌ها بپرهیزند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها