رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489964

مخالف‌خوانی نماینده‌ای از جنس کشاورزان و دامداران خرده پا /بانک کشاورزی برای کشاورزان است یا دلالان؟ /مدیری که سرطانی رشد نکرد /حواشی صحن مجلس

ساعت24-نماینده سبزوار گفت: بانک کشاورزی امروز به نام کشاورز است اما به نفع دلالان شده است.وضعیت وزارت جهاد کشاورزی شبیه بیماری است که به زحمت تزریق و دارو زنده نگه داشته شده است.

در جریان نشست علنی امروز مجلس آخرین موافقان و مخالفان هم پشت تریبون قرار گرفتند و از دلایل خود برای صلاحیت داشتن یا نداشتن خاوازی وزیر پیشنهادی کشارزی سخن گفتند که با برخی نکته های حاشیه ای همراه بود. آنچنان که موافقت و مخالفت محمود صادقی و محمدعلی وکیلی هم با حواشی همراه بود.

حسین مقصودی، نماینده سبزوار دومین مخالفی بود که پشت تریبون قرار گرفت و خود را یک روستازاده معرفی کرد، گفت انتقاداتش از جنس انتقادات یک کشاورز و دامدار خرده پا است.

او گفت: اگر به مشکلاتی اشاره می کنم خدایی ناکرده مربوط به ۴ یا ۸ سال اخیر نیست مشکلاتی است که در طول ۴۰ سال با یک شیب ملایم گریبانگیر کشور شده است.

مقصودی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: بانک کشاورزی امروز به نام کشاورز است اما به نفع دلالان شده است.وضعیت وزارت جهاد کشاورزی شبیه بیماری است که به زحمت تزریق و دارو زنده نگه داشته شده است. متاسفانه آقای حجتی وزیر قبلی لابی گر خوبی برای کشاورزان در دولت نبود.

رشدی که سرطانی نیست

علی محمد مرادی نماینده قروه از دیگر موافقان وزیر پیشنهادی برای سکان‌داری وزارت جهاد کشاورزی بود او صحبت‌های خود را با پرداختن به لزوم شهادت درست و اهمیت آن شروع کرد و گفت : شهادت دروغ نمی دهم همه مرا می‌شناسند که مدح کسی را نمی گویم اما شهادت می‌دهم آقای خاوازی فردی شایسته برای وزارت کشاورزی است

او گفت: خاوازی سلسله مراتب مدیریتی را مرحله به مرحله طی کرده است و رشد وی سرطانی نبوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها