رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 490037

راهنمای خرید بهترین و سریع ترین اس اس دی

رپورتاژ تبلیغی / اس اس دی ها در کاربرد های اینترپرایز نقش حیاتی ایفاء می کنند .

dir="RTL" style="text-align:center">

اس اس دی ها در کاربرد های اینترپرایز نقش حیاتی ایفاء می کنند . این درایو ها در زمان حال در مولفه های شکل ، ظرفیت ها ، سرعت ها ، عملکرد ها و دامنه های قیمت مختلف در دسترس هستند . نسخه های اولیه به راحتی مطابق با شیار های درایو موجود در آرایه های ذخیره ساز ، سرور ها و پی سی ها دسته بندی می شوند . در حالی که این مولفه شکل برای درایو های SATA و SAS محبوب باقی می ماند ولی همچنین در مولفه های شکل کوچک تر PCIe و M.2 در بازار عرضه می گردد . اس اس دی های NVMe هم این اواخر توسعه یافته اند که سرعت درایو را از طریق پروتکل های حمل و نقل داده مدرن ارتقاء می بخشند . و این سرعت مورد توجه ادمین های حافظه ذخیره ساز قرار گرفته بود : سریع ترین NVMe به طور معمول به عنوان بهترین درایو دیده می شود . اس اس دی ها همانند وسیله ذخیره ساز کلاس مموری در حال ظهور هستند . داده بجای ذخیره شدن در لایه ذخیره ساز کند تر در مموری نگه داشته می شود . نظر به این که مموری گران است در نتیجه فلش برای افزودن منابع حافظه به طور اقتصادی تر بکار گرفته شده است .

سریع ترین اس اس دی مولفه شکل M.2 : 970 Pro سامسونگ

اس اس دی مدل 970 Pro سامسونگ برای عرضه سرعت خیره کننده با مولفه شکل M.2 در واقع واسط NVMe را تحت کنترل در آورده است . این درایو در تست ها بسیار عالی کار می کند . نظر به این که این درایو یکی از گزینه های ارزان تر اس اس دی M.2 می باشد که واسط NVMe را تحت کنترل در می آورد ، بازده و IOPS این داریو باعث می شود تا کاربرد به ان تمایل پیدا کند . از اینرو ، کاربرانی که دارای کاربرد های با دشواری کمتری هستند ممکن است اس اس دی های SAS یا SATA را برگزینند .

واسط NVMe و مولفه شکل کوچک با فناوری 2-bit MLC V-NAND در اس اس دی 970 Pro سامسونگ ترکیب می شوند . این درایو با بازده 3.5 گیگا بیت بر ثانیه و 500000 IOPS در میان کاربران اینترپرایز بسیار محبوب می باشد . این یونیت در عملکرد راس و عمق صف در تست های خواندن متوالی یک اجراء کننده ممتاز می باشد . ترکیب NVMe و PCIe سریع در مولفه شکل کم حجم برای حجم های بار پرتقاضا و طاقت فرصا یک گزینه مناسب می باشد . برای شرکت هایی که به سرعت NVMe نیاز دارند ، این یک گزینه اس اس دی M.2 ارزان تر می باشد .

سریع ترین اس اس دی SATA : مدل 883 DCT سامسونگ

مدل V-NAND SSD 883 DCT سامسونگ برای سیستم های ذخیره ساز سرور اینترپرایز ایده آل می باشد . این درایو می تواند قابلیت اطمینان و محافظت از داده را برای اپلیکیشن هایی تامین نماید که مقادیر زیاد داده را جابجا می کنند . اگر سرعت مهم تر از بودجه است پس سیستم مبتنی بر NVMe سریع را انتخاب کنید . ولی اگر بدنبال عملکرد عالی ، ظرفیت زیاد و قابلیت اطمینان بالا هستید در واقع این سیستم SATA یک کاندید مناسب است . این مجموعه برای دستیابی به عملکرد بهینه با سطح بالا کیفیت سرویس دهی تحت واسطSATA آماده کارمی شود . درایو دارای واسط SATA شش گیگا بیت بر ثانیه با ظرفیت های ذخیره سازی تاثیر گذار تا حدود 3.84 ترابیت می باشد . امنیت داده با در نظر گرفتن ایت ظرفیت مهم است . محافظت داده پیوسته برای تضمین یکنواختی در مسیر انتقال داده از جمله تضمین های این اس اس دی می باشد . این ویژگی از تخریب داده در زمان قطع برق با سیستم محافظت اتلاف قدرت جلوگیری می کند .

گزینه های اس اس دی SATA ارزان تر نظیر میکرون 520 وجود دارد . ولی اس اس دی 883 سامسونگ برای ادمین های ذخیره ساز که به درایو های کلاس اینترپرایز نیاز دارند در راس نامزد ها قرار دارد .

بهترین اس اس دی از نظر قیمت : Barracuda سیگیت

درایو Barracuda سیگیت با قمیت مناسب درمقایسه با اس اس دی های SATA از عملکرد بسیار بهتری برخوردار می باشد . نتایج عالی وام و خواندن و رایت داده باعث ارزش بیشتر ان می شوند . این اس اس دی گزینه اصلی برای موقعیت های با دشواری کمتر است مه به عملکرد خط خوب ولی نه خیلی عالی نیاز است .

اس اس دی BarraCuda به سرعت بوت می شوند و دسترسی آنی به داده و اپلیکیشن ها را فراهم می می نماید . این درایو دارای واسط شش گیگا بیت بر ثانیه SATA تحسین برانگیز برای عملکرد و تطبیق پذیری بهینه می باشد . درایو از فلش مموری سه بعدی TLC NAND استفاده می کند تا سرعت های خواندن و رایت متوالی به میزان 560 و 540 مگابیت بر ثانیه را فراهم نماید . به روز رسانی درایو های دیسک سخت یا اس اس دی های قدیمی تر با مدل BarraCuda سیگیت می تواند کارآندی پردازش و بازیابی داده را بهبود بخشد .

اس اس دی Barracuda سیگیت دارای سرعت های خواندن و رایت متوالی حدود 560 و 540 مگا بیت بر ثانیه می باشد که با اس اس دی های بسیار رقابتی SATA یا SAS برابری می کند . بنابراین ، این درایو با ظرفیت تا بالاترین حد دو ترابیت برای حجم های کار اینترپرایز کافی به نظر نمی رسد . اس اس دی BarraCuda سیگیت برحسب سرعت های خواندن و رایت تصادفی داده از عملکرد 90000 IOPS و همچنین 1.8 میلیون ساعت مصرف یا 1.67 ترابیت راید شده در طول عمر ش برخوردار می باشد . این مقدار برای اکثر موارد استفاده های SEM بسیار مناسب می باشد .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها