رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 490495

دستگیری باند قاچاق سلاح در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری 5 نفر اعضای باند قاچاق سلاح با کشف 33 قبضه سلاح شکاری توسط پلیس شوشتر خبر داد.

دستگیری
سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، از شناسایی و دستگیری 5 نفر اعضای باند قاچاق سلاح با کشف 33 قبضه سلاح شکاری توسط پلیس شوشتر خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان موفق شد با کار اطلاعاتی باند 5نفره قاچاق سلاح و مهمات را که قصد داشتند یک محموله سلاح شکاری را وارد استان کنند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی درادامه افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شوشتر پس از هماهنگی قضایی، موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه 2 دستگاه خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد 33 قبضه سلاح شکاری تک لول، دستگاه دودزا، ۵ زوج پلاک جعلی و ۳ زوج نیمه پلاک، کشف شد، افزود: در این رابطه 5 نفر قاچاقچی سلاح ومهمات دستگیر که سه نفر آنان به اتهام قاچاق سلاح سابقه زندانی دارند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: نیروی انتظامی مصمم است باقاچاقچیان سلاح و فروشندگان و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز و کسانیکه از سلاح مجاز و غیرمجاز برای تیر اندازی به سمت مردم، منازل و خودروها استفاده می نمایند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

منبع:فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها