رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 490777

درگیری سارق سابقه‌دار با پلیس در تنگستان

ساعت 24-فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از درگیری مامور ناجا با شرور سابقه دار خبر داد.

style="text-align:justify">سرهنگ حسین خواجه عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از ظهر شنبه ۲۳ فروردین، طی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، واحد گشت انتظامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر و مشاهده می‌کنند، فردی که پس سرقت از تلمبه‌های کشاورزی در حال فرار است و تعدادی از شهروندان هم در حال تعقیب وی هستند.

وی با بیان اینکه، مأموران انتظامی سریعاً وارد عمل شده و برای دستگیری متهم اقدام می‌کنند، افزود: سارق وقتی عرصه را بر خود تنگ می‌بیند بدون توجه به اخطار پلیس، با یک تیغه چاقو به سمت مأموران و مردم حمله ور می‌شود و یکی از افراد حاضر در صحنه را مجروح می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان تاکید کرد: سارق شرور با جسارت و گستاخی هرچه تمام‌تر سعی در زخمی کردن مأمور ناجا داشته، که این مأمور به منظور دفاع از خود با گاز اشک آور سعی در مختل کردن حرکات و حملات وی داشته است.

وی افزود: این فرد جرایم متعدد شامل قتل عمد، سرقت، نگهداری و خرید فروش مواد مخدر، فرار از زندان را در سوابق کیفری خود دارد. که در حال حاضر با دستور مقام قضائی با صدور قرار وثیقه دو میلیارد ریالی در زندان برازجان است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها