رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 491739

مجمع عمومی سالانه عادی شرکت «سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران» برگزار شد

مجمع عمومی سالانه عادی شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران(LAB) امروز صبح، چهارم اسفندماه با حضور مدیران ارشد این شرکت و دکتر علی موحدنژاد عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک صنعت و معدن به عنوان سهامدار حقوقی عمده و بیش از 80 درصد سهامداران شرکت LAB در هتل آزادی پارسیان تهران برگزار گردید.

بانک
h4>به گزارش ساعت 24 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، در ابتدای این جلسه گزارش جامعی از وضعیت تولید و فروش، روند اجرایی قراردادها و سوددهی شرکت LAB توسط امیر رحیمی مدیرعامل شرکت یادشده ارائه گردید و صورت‌های مالی طبق دستور جلسه مجمع و اکثریت آرا و نظر بازرس شرکت سازمان حسابرسی مورد موافقت مجمع قرار گرفت.
دکتر علی موحدنژاد عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن ضمن تقدیر از مدیران این شرکت، اظهار داشت: مجموعه LAB در سال 98 بهترین عملکرد را داشتند و اقدامات مؤثری در راستای افزایش سرمایه شرکت، اصلاح ساختار مالی، بهبود وضعیت اعتباری شرکت، تکمیل زنجیره ارزش و سودآوری آن به انجام رساندند که امروز شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.
وی افزود: کیفیت بالاتر محصولات تولیدی در کنار مدیریت مناسب سبب شد علیرغم مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه این شرکت شاهد کاهش در فروش و سودآوری نباشد و حتی در زمینه صادرات محصولات از رشد سه برابری برخوردار باشد.
گفتنی است در پایان این نشست، براساس پیشنهاد هیأت مدیره میزان سود تقسیمی شرکت که در سال گذشته 480 ریال بود با نظر سهامداران به مبلغ 930 ریال به ازای هر سهم افزایش یافت.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها