رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 491813

حمله داعش به اتوبوس حامل افسران پلیس عراق

ساعت 24-واحد اطلاع رسانی امنیتی، امروز سه شنبه 21 آوریل، اعلام کرد که یک اتوبوس حامل افسران پلیس فدرال عراق امروز از سوی عناصر داعش در استان کرکوک مورد حمله قرار گرفت.

style="text-align:justify"> واحد اطلاع رسانی امنیتی، امروز سه شنبه 21 آوریل، اعلام کرد که یک اتوبوس حامل افسران پلیس فدرال عراق امروز از سوی عناصر داعش در استان کرکوک مورد حمله قرار گرفت.

اطلاعیه حوزه اطلاع رسانی امنیتی حاکیست: «یک اتوبوس حامل افسران پلیس فدرال عراق، در نزدیکی روستای «الدب»، در ناحیه «الریاض» استان کرکوک مورد حمله گروه تروریستی داعش قرار گرفت که در پی آن و بر اثر تیراندازی عناصر داعش به افسران پلیس، یک افسر پلیس مجروح شد.»

بر اساس این بیانیه افسران مجروح در این حمله تروریستی برای درمان به بیمارستان منتقل شده اندو نیروهای امنیتی نیزعملیات بازرسی منطقه برای یافتن عاملان این حمله تروریستی را آغاز کردند.

در روزهای اخیر حملات تروریست های داعش در عراق افزایش یافته و این باعث نگرانی هایی از شدت گرفتن دوباره فعالیت این گروه تروریستی شده است.

کارشناسان سیاسی و امنیتی در عراق معتقدند تحرکات اخیر داعش که چون گذشته با پشتیبانی فعال رسانه ای نیز همراه است، می تواند نشانه های نگران‌کننده ای از سوء استفاده پشتیبانان غربی و منطقه ای این گروه تروریستی از شیوع کرونا و بی ثباتی سیاسی در عراق برای سازماندهی مجدد داعش و تحمیل دوباره ناامنی، بی ثباتی وگسترش تروریسم در عراق باشد

نور نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها