رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 492109

مهمانداران باید ماسک بزنند!

ساعت24 -یونایتد ایرلاینز اعلام کرده است که مهمانداران این شرکت هواپیمایی آمریکایی از این پس به پوشیدن ماسک در کابین هواپیما موظف خواهند شد.

مهماندار.jpg
یونایتد ایرلاینز که بدون شک بزرگترین شرکت هواپیمایی فعال در ایالات متحده آمریکا به شمار می رود، به تازگی با انتشار بیانیه جدید اعلام کرده است که به منظور حفظ سلامت مسافران و خدمه پروازی و همچنین رعایت نکات بهداشتی به هنگام شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا، مهمانداران به هنگام انجام وظیفه خود در داخل کابین هواپیما از امروز ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ موظف به پوشیدن ماسک خواهند شد.

بر اساس گزارشی که در وب سایت سی ان ان آمده است، این ایرلاین آمریکایی به تمامی مهمانداران و خدمه پروازی خود اعلام کرده که باید از این پس با ماسک های بهداشتی و استاندارد جلوی صورت (دهان و بینی) خود را بپوشانند تا بدین ترتیب در قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس کرونا تاثیر گذار باشند.

به نظر می رسد که این شرکت هواپیمایی با همکاری و مذاکرات انجام شده با انجمن مهمانداران ایالات متحده آمریکا به این تصمیم رسیده است تا در کنار فاصله گذاری اجتماعی، احتمال انتقال و انتشار این ویروس را درمیان مسافران و خدمه پروازی به کمترین حد ممکن برساند و بتواند از ماههای آینده بسیاری از پروازهای خود را به مدار و برنامه عادی بازگرداند.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها