رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 493608

پلیس: آرایشگاه ها همچنان بسته بمانند

ساعت 24-معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از تعطیلی کلیه آرایشگاه های مردانه و زنانه تا تصمیم گیری جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

style="text-align:justify">سرهنگ " نادر مرادی" با اشاره به اینکه هرگونه بازگشایی صنوف در پایتخت با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای استان تهران انجام می شود، در تشریح جزئیات این خبر گفت: بر اساس تصمیمات جدید صورت گرفته از سوی ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان، تمام آرایشگاه های مردانه و زنانه در سطح شهر تهران می بایست تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه صنف آرایشگران تهران از قبل از ایام عید نوروز به دلیل جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا تا کنون تعطیل بوده اند، افزود: تمام آرایشگران باید تا تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا با این ستاد همکاری لازم را داشته و برای حفظ سلامتی خود و شهروندان،همچنان تعطیل باشند.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه آرایشگرانی که قبل از زمان بازگشایی رسمی، شروع به فعالیت کنند، تخلف کرده اند، تصریح کرد: در صورت شناسایی واحدهای صنفی متخلفی که به صورت غیرقانونی اقدام به بازگشایی کنند با آنها برابر قانون، برخورد و با هماهنگی مقام قضایی پلمب می شوند.

مرادی با بیان اینکه بر اساس آمارهای رسمی، نزدیک به 2هزار واحد صنفی آرایشگاه مجاز در سطح شهر تهران وجود دارد، گفت: متاسفانه حدود 4هزار واحد صنفی غیرمجاز دیگر نیز در پایتخت مشغول به فعالیت هستند که مسلما پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ در روزهای پیش رو با اجرای طرح های نظارتی خود با این دسته از صنوف غیرمجاز برخورد می کند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان، در خصوص زمان بازگشایی واحدهای صنفی آرایشگاه ها، خاطر نشان کرد: به محض اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی مشاغل پرخطر تصمیم گیری کند، آرایشگاه ها می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها