رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 494170

۱۱متهم سرقت‌های خیابانی در مشهد دستگیر شدند

ساعت24 - فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۱ متهم به سرقت‌های خیابانی در این کلانشهر شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری
سرهنگ عباس صارمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت خیابانی در مناطقی در محدوده بلوار جانباز ، بلوار فرامرز و کوی امیر مشهد دستور لازم برای اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت‌ها در سرکلانتری غرب پلیس مشهد صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم های تجسس کلانتری آبکوه در اجرای این طرح ضربتی با پی گیری سرنخ های موجود، هشت نفر از متهمان پرونده سرقت های قطعات خودرو، موتورسیکلت و سیم و کابل و سه متهم به زورگیری را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صارمی ادامه داد: تحقیقات از متهمان که دارای سوابق کیفری هستند برای کشف اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

دستگیری سارق خودرو

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز از دستگیری متهم به سرقت خودرو در مشهد خبر داد.

سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر انبار تعداد قابل توجهی لوازم و قطعات استوک خودرو در انباری واقع در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی انبار موردنظر را شناسایی و یک متهم سابقه دار را در این زمینه دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این مکان مقادیر قابل توجهی قطعات خودرو شامل سپرگلگیر، سقف، صندلی، موتور و گیربکس که شماره موتور و اطاق خودروها محو شده بود کشف شد.

شفیع زاده با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی زانتیای سرقت شده توسط متهم افزود:‌ متهم در بازجویی ها به سرقت یک دستگاه خودروی زانتیا، دو دستگاه خودروی ال ۹۰ و یک دستگاه خودروی سمند اعتراف کرد و تحقیقات جهت شناسایی همدستان احتمالی و کشف سرقت های مشابه او ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها