رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496444

ترامپ تکلیف موج دوم کرونا را هم یکسره کرد!

ساعت 24- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با وجود هشدار کارشناسان و متخصصان نسبت به همه گیری ویروس کرونا، بار دیگر تاکید کرد چنانچه موج دوم کرونا هم به راه افتاد وی آمریکا را تعطیل نخواهد کرد.

تارنمای خبری «هیل» روز جمعه با انتشار این خبر افزود: ترامپ درجریان دیدار از کارخانه فورد در شهر «ایپسیلانتی» (Ypsilanti) واقع در ایالت میشیگان، درجمع خبرنگاران درمورد نگرانی از آغاز موج دوم بیماری کووید-۱۹ در آمریکا گفت که ما قرار نیست کشور را (باردیگر) تعطیل کنیم.
بنابراین گزارش ترامپ درجمع خبرنگاران گفت: بسیاری از افراد می‌گویند که وقوع این امر کاملا ممکن بوده و این مطلبی معمول است، (اما) ما این آتش را خاموش می‌کنیم، قرار نیست کشور را (بر روی فعالیت‌های اقتصادی) تعطیل کنیم.
هیل نوشت: رئیس جمهوری آمریکا با ابراز اطمینان از توانایی کشور در برخورد با موج دوم همه گیری ویروس کرونامدعی شد که به راحتی می‌توان آنرا مهار کرد.
این گزارش می‌افزاید: تمامی ۵۰ ایالت آمریکا اقدام به کاهش محدودیت‌های اجتماعی و از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی گرفتند، اما اکنون در ایالت‌هایی مانند، تگزاس، کارولینای شمالی و آریزونا شاهد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا است.
هیل در ادامه نوشت: متخصصانی مانند «آنتونی فائوچی» نسبت به وقوع موج دوم ویروس کرونا در آمریکا در فصل پائیز و زمستان و با آغاز فصل آنفولانزا هشدار داده‌اند، درهمین حال؛ «رابرت ردفیلد» مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا (CDC) نیز در ماه آوریل اعلام کرد که مقابله با موج دوم کرونا که با آغاز فصل آنفولانزا همراه خواهد شد، به مراتب دشوارتر و پچیده‌تر خواهد بود.

ترامپ در جریان این دیدار که از زدن ماسک خودداری کرده بود از سوی دادستان کل میشیگان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت؛ «دنا نسل» (Dana Nessel) دادستان کل ایالت میشیگان در واکنش به عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برای پیش گیری از همه گیری ویروس کرونا توسط دونالد ترامپ در جریان دیدار از یک کارخانه، ضمن هشدار نسبت به این اقدام گفت : متاسفم از اینکه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها