رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496446

اردن بار دیگر اسرائیل را تهدید کرد

ساعت 24- نخست‌وزیر اردن در سخنانی از تجدید نظر در روابط این کشور با رژیم صهیونیستی در صورت الحاق مناطقی از کرانه باختری به اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، عمر الرزاز، نخست‌وزیر اردن در سخنانی گفت که کشورش اقدامات یکجانبه اسرائیل برای الحاق مناطقی از کرانه باختری به اراضی اشغالی را نخواهد پذیرفت و در چنین صورتی ناگزیر به تجدید نظر در روابط خود با این رژیم خواهد شد.

وی افزود، پادشاه اردن همواره متذکر می‌شود که نمی‌توان بدون حل و فصل کردن عادلانه مسأله فلسطین درباره صلح صحبت کرد و تهدیدات اسرائیل در شرایط استثنایی مطرح شده و اکنون آشکار شده است که طرف اسرائیلی درصدد استفاده از وضعیت کنونی برای تحمیل و اجرای اقدامات یکجانبه خود است.

به گفته وی "ما این مسأله را نخواهیم پذیرفت و امیدواریم که یک موضع عربی یکپارچه و متحد درباره این موضوع اتخاذ شود و جامعه بین‌الملل نیز به وظیفه‌اش برای حمایت از صلح در سراسر جهان عمل کند."

رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از وضعیت کنونی جهان و مشغول بودن آن به مقابله با ویروس کرونا، درصدد الحاق مناطقی از کرانه باختری به اراضی اشغالی بر اساس طرح ارائه شده از سوی آمریکا موسوم به "معامله قرن"است؛ تصمیمی که اعتراض و مخالفت‌های جهانی را به همراه داشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها