رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496511

دالگلیش: هندرسون یک رهبر فوق‌العاده برای لیورپول است

ساعت24-اسطوره تیم فوتبال لیورپول به تمجید از نقش جردن هندرسون در این تیم پرداخت.

به نقل از دیلی میرور، کنی دالگلیش از توانایی‌های فوق‌العاده و قدرت ذهنی رهبری "فوق‌العاده" جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، تمجید کرده است.

این بازیکن بین المللی انگلیس از زمانی که در سال ۲۰۱۱ در ۲۱ سالگی از ساندرلند به لیورپول پیوست و بازوبند کاپیتانی تیم را پوشیده است، در کنار تیم لیورپول بوده است.

این بازیکن ۲۹ ساله پس از موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته و صدرنشینی لیگ برتر انگلیس در این دوره از مسابقات، به عنوان رهبر خارج از میدان نیز ظاهر شد. هافبک پیشرو در میان بازیکنان لیگ برتر برای جمع آوری پول برای سرویس سلامت بریتانیا در میان همه‌گیری ویروس کرونا پیشگامی کرده است.

دالگلیش، ستاره و سرمربی پیشین لیورپول از پیشرفت‌های جردن هندرسون در لیگ برتر انگلیس، متحیر شده است. در همین رابطه او گفت: "در ابتدا رهبری تیم برای او دشوار بود زیرا او یک پسر جوان است اما به هر حال، این قدرت ذهنی او را به شما نشان می‌دهد و در واقع این که چقدر استعداد دارد.

او در ادامه گفت: هندرسون امسال فصل فوق‌العاده خوبی داشته است و به خوبی توانسته تیم را هدایت و مدیریت کند. کلوپ به او اعتماد زیادی دارد و این باعث بالا رفتن اعتماد به نفس هندرسون شده است. چیزهای بیش‌تری در رابطه با او وجود دارد تا آن چه که در واقع می‌بینید، اما آن چه که در زمین فوتبال می‌بینید واقعاً هیجان‌انگیز است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها