رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496618

اطلاعیه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع): ساعت تشـرف تا اطـلاع ثانوی صبـح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصـرها از ساعت ۱۵ الی ۱۹ / در شـرایط فعلی امکان برگزاری هیچگونه مراسـم جمـعی فراهم نیست

ساعت24-آستان مقدس حضرت عبدالعظـیم علیه السّلام در رابطه با بازگشایی محدود صحن‌های حرم مطهر از پنجم خرداد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظـیم علیه السّلام در این اطلاعیه‌ آمده است:

بسمه تعالی

با توجه به مصوبات سـتاد ملی مبارزه با کـرونا مبنی بر بازگشـائی محدود صحن‌های اماکن زیارتی ، با عرض سـلام وتبریک عید سعید فطـر به اطـلاع دلدادگان و ارادتمنـدان خاندان اهـل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌رسـاند:

۱.صحـن‌های آستان مقدس از روز دوشنـبه ۵ خرداد ۹۹ بازگشـایی و ساعت تشـرف تا اطـلاع ثانوی صبـح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصـرها از ساعت ۱۵ الی ۱۹ وحضـور زائـرین محتـرم در صـحن‌هـا بصـورت حـداقـلی و درکمتـرین زمـان ممکن مقدور خـواهد بود.

۲. به منظور رعایت پروتکـل‌های بهداشتی، همراه داشتن ماسک و دستکش، مهر و جانماز، کتـاب دعـا و قـرآن ، و همـچنین چـادر بـرای بانـوان ضـروری بوده و با عـنایت به دستورالعـمل‌های بهداشتی فعلا ارائه هرگونه خدمات زائر از قبیل نگهداری امـانات، تحویل ویلـچر، چـادر زیارت، آبـجوش و ... مقدور نیست.

۳. زائرین ارجمند از همراه آوردن ساک و بسته‌های حجیم و اقـلام خوراکی و هرگونه وسایل متفرقه جداً اجتناب نموده و همچنین از به همراه آوردن سالمندان محترم، بیماران عزیز و خردسـالان دلبند نیز حتی المقدور خودداری فرمایند.

۴. در شـرایط فعلی امکان برگزاری هیچگونه مراسـم جمـعی اعـم از نمـاز جماعت، مجالس ترحـیم، یـادبود و ... فراهم نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها