رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496762

تجلیل آیت‌الله مظاهری از خدمات علی لاریجانی

ساعت 24 - آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع عظام تقلید در پیامی، سه دوره ریاست علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی را مشحون از افتخار و مایه تحسین و مباهات دانست.

style="text-align:justify">به گزارش اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، در پیام آیت‌الله مظاهری که روز یکشنبه انتشار یافته، ضمن قدردانی از علی لاریجانی آمده است: رعایت اعتدال، انصاف و ادب در صحنه سیاسی و مردم گرایی فروتنانه و خیرخواهانه او در دوره مدیریت مشحون از افتخار و مایه تحسین و مباهات است.

وی در پیام خطاب به لاریجانی حضور سه دوره وی در جایگاه ریاست مجلس را خدمت به اسلام و ملت دانست و تاکید کرد: مدیریت موفق شما در مجلس شورای اسلامی همراه با تعهد مومنانه و التزام به اصول اسلام و انقلاب اسلامی مایه تحسین و مباهات است.

در این پیام آمده است: بر حسب حق شناسی لازم می‌دانم در پایان سه دوره متوالی مسئولیت خطیر ریاست مجلس شورای اسلامی، از جنابعالی که بحمدالله و منه کارنامه‌ای مشحون از افتخار خدمت به اسلام و ملت عظیم‌الشأن ایران را دارا می باشید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری نمایم.

وی خطاب به لاریجانی نوشت: مدیریت موفق شما در مجلس شورای اسلامی، که همراه با تعهد مومنانه و التزام به اصول اسلام، انقلاب اسلامی، صداقت، صراحت اخلاقی، عقلانیت نظری و عملی، توجه به مصالح کشور و ملت، رعایت اعتدال، انصاف و ادب در صحنه سیاسی، مردم گرایی فروتنانه و خیرخواهانه، تلاش برای اعتلای اسلام و ایران، صبر و استقامت در برابر بی مهری‌ها و عبور کریمانه و مدبرانه از ناملایمات بود، حقا و انصافاً مایه تحسین و مباهات است و امید است مورد قبول و رضای الهی و لطف و عنایت حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه بوده باشد.

آیت الله مظاهری در این پیام افزود: از خداوند متعال سلامت و سعادت و حسن عاقبت و نیز مزید تایید و تسدید و توفیق جنابعالی را در خدمت بی منت به دین و آیین و فرهنگ و ملت بزرگوار ایران مسالت می‌کنم.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها