رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496817

روحانی: وزارت بهداشت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نظار ت کند

ساعت 24 - رئیس جمهور به وزیر بهداشت دستور داد با اعمال نظارت از سوی ستادهای استانی مقابله با کرونا در دو استان و چند شهری که تعداد مبتلایان رشد داشته است، برای مهار روند ابتلا اقدام کند.

style="text-align:justify">حجت الاسلام حسن روحانی امروز (یکشنبه) در گفتگو با وزیر بهداشت ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور،گفت: در مناطقی که این روزها بدلیل عدم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی تا حدودی شاهد رشد ابتلا هستیم، ستادهای استانی مقابله با کرونا باید با همکاری استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی فعالیت خود را برای توقف رشد ویروس تشدید کنند.

وی با اشاره به بازگشایی مراکز پر تجمع، اماکن مقدسه و حرم های شریف و همچنین فعالیت ادارات با ظرفیت کامل از هفته آینده، اظهارداشت: ضروری است که با همکاری و همراهی مسئولین این مراکز، پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود و وزارت بهداشت نظارت دقیق و مستمر بر این امر را در دستور کار خود داشته باشد.

رئیس جمهور تصریح کرد: باید مراقبت ها، نظارت دقیق و اطلاع رسانی مستمر همچنان ادامه داشته باشد تا با بازگشایی های اخیر در برخی مراکز و اصناف و همچنین ازسرگیری فعالیت مراکز پرتجمع احیاناً شاهد توقف روند نزولی ابتلا و رشد بیماری نباشیم.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفتگو گزارش کاملی از وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور ارائه و تاکید کرد: با همکاری و همراهی مردم در رعایت اصول بهداشتی خوشبختانه شاهد شیب نزولی ویروس کرونا در کل کشور هستیم اما متاسفانه در یک یا دو استان و چند شهر بدلیل عدم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی شاهد رشد تعداد مبتلایان هستیم.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها