رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496848

۱۲۰۰ تاکسی رفسنجان مجهز به کارتخوان میشود

ساعت24 - مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان با اشاره به بحران شیوع کرونا و احتمال انتقال آن از طریق جابه جایی پول نقد گفت: نصب رایگانِ دستگاه کارت خوان بر روی هزار و ۲۰۰ تاکسی در این شهرستان انجام می‌شود.

تاکسی
محمدرضا سلمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از فعالیت هزار و ۲۰۰ خودرو در بخش تاکسی و آژانس در این شهر خبر داد و افزود: کمتر از ۲۰ درصد این خودروها سال گذشته با پرداخت هر کدام بیش از ۱۰ میلیون ریال و خریداری دستگاه کارت خوان به این سیستم مجهز شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط بحران شیوع کرونا قرار داریم برای پیشگیری از شیوع این ویروس رایزنی هایی با بانک اقتصاد نوین انجام و این بانک متقبل اعطای دستگاه رایگان به ناوگان حمل و نقل عمومی شد.

سلمانی اظهار داشت: تاکنون صاحبان ۵۰۰ خودرو با ارائه مدارک به بانک عامل معرفی شده و دستگاه کارتخوان دریافت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: با نصب دستگاه کارت خوان در تاکسی ها، طرح پرداخت الکترونیکی کرایه ها نیز اجرا و از شیوع ویروس کرونا و دیگر میکروب های بیماری زا جلوگیری می شود.

سلمانی تصریح کرد: تاکسی داران از جمله اقشاری هستند که در زمان شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی آسیب دیده اند و با مشکلات مالی مواجه هستند لذا تصمیم بر این شد این طرح برای تاکسی داران رفسنجان رایگان اجرا شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه همچنین ۲۵۰ خودروی سواری بین شهری نیز در مسیرهای رفسنجان به زرند، کرمان، انار، یزد و سیرجان مشغول به فعالیت هستند گفت: قرار است برای این خودرو ها نیز طرح پرداخت الکترونیکی کرایه ها با نصب رایگان دستگاه کارتخوان اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح پول از چرخه کرایه حذف خواهد شد و سلامتی مسافران و راننده با وجود ویروس کرونا، تا حد زیادی تضمین می شود.

سلمانی در مورد اتوبوس های شرکت واحد و سایر اتوبوس ها نیز افزود: ۷۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای مختلف شهری، روستایی و دانشگاهی فعال هستند و برای بازسازی و نوسازی ناوگان نیز تعداد ۲ دستگاه مینی بوس خریداری شده و کمتر از یک ماه آینده وارد چرخه خواهند شد.

وی تأکید کرد: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مرتب در حال نوسازی و بازسازی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان اظهار داشت: در زمان بحران شیوع کرونا، اتوبوس ها در هر سرویس که مسافران را به مقصد می رسانند ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها