رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 496868

پل‌های تخریب شده از سیل در خرم‌آباد تا ۲ماه دیگر تکمیل میشوند

ساعت24-- شهردار خرم‌آباد گفت: پل‌های "بهداری"، "اناری" و "کمالوند" خرم‌آباد که در اثر سیل سال گذشته تخریب شده بودند تا ۲ ماه آینده تکمیل و افتتاح خواهند شد.

سیل
محمد شریفی مقدم روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: شهرداری خرم‌آباد در کمترین زمان ممکن و انجام عملیات جهادی اقدام به پاکسازی و نظافت شهر، برآورد خسارات ناشی از سیل و ارسال آن به دستگاه های ذیربط کرد تا اینکه با پیگیری استانداری لرستان مبلغ ۸۲ میلیارد تومان جهت جبران خسارت سیل به شهرداری خرم آباد اختصاص یافت.

وی ادامه داد: شهرداری این مبلغ را در قالب ۲۳ پروژه از جمله، احداث پل های کمالوند،اناری و بهداری، آسفالت معابر، پاکسازی و لایه روبی زیر پل حاج عمران، ترمیم دیواره های تخریب شده ساحلی رودخانه خرم رود و کرگانه و دفع آب های سطحی و اجرای راستگرد و چپگرد پل ۹دی کرده است.

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: همچنین ۲ میلیارد تومان تجهیزات آتش نشانی و خدمات ایمنی از محل اعتبارات سیل خریداری و تحویل این سازمان شد.

وی افزود: خوشبختانه در سیل مجدد پایان سال ۹۸، به دلیل فعالیت های انجام شده مانند لایروبی رودخانه ها و پاکسازی زیرپل حاج عمران و اجرای دیواره های ساحلی شاهد هیچگونه خسارتی در شهر نبودیم.

شریفی مقدم گفت: ۱۸میلیارد و ۳۰۰ سیصد هزار تومان جهت اجرای پل های کناری پل ماسور به شهرداری خرم آباد اختصاص داده شد و متعاقبا پس از انجام مناقصه پروژهای مذکور به پیمانکار واگذار و هم اکنون درحال انجام می باشند که تاپایان شهریورماه افتتاح و بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: توسعه فصای سبز ، ساماندهی سراب شهوا، احداث ساختمان شهرداری منطقه ۲، زیرسازی و جدول گذاری، آسفالت و لکه گیری معابر و مناسب سازی پیاده رو ها، خرید مبلمان شهری، تملک املاک در مسیر تعریض در دستور کار است.

شریفی گفت: شهرداری خرم آباد با وجود ۱۴۰میلیارد تومان قرارداد عمرانی چیزی معادل ۱۸ برابر اعتبارات هفت سال گذشته پروژه عمرانی در دست اجرا دارد.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها