رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496969

وضعیت آب‌وهوایی ایران در سه روز آینده/ کدام مناطق بارانی میشوند؟

ساعت 24-یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سه روز آینده پرداخت.

آب و هوا
کبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، فارس و سمنان، البرز و قزوین از ساعات بعدازظهر امروز با بارش‌های پراکنده را روبه‌رو می‌شوند که این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه علاوه بر رگبارهای پراکنده‌ای که در دامنه شرقی زاگرس و استان مازندران شاهد خواهیم بود، در شمال آذربایجان غربی و شرقی هم با بارش باران روبه‌رو می‌شویم.

رفیعی تصریح کرد: در روز جمعه در شمال و غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل خرز و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و زنجان شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: پدیده غالب در شرق کشور در برخی ساعات وزش شدید باد خواهد بود که در برخی نقاط با ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه است که منجر به کاهش دید می‌شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری است که در ساعات بعدازظهر با افزایش باد همراه است و در ساعات پایانی شب هم با احتمال بارش‌های پراکنده نیز روبه‌رو می‌شویم.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر دما در تهران امروز به ۳۶ درجه سانتیگراد و حداقل دما به ۲۷ درجه سانتیگراد برسد که در طول هفته با افزایش نسبی دما همراه خواهیم بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها