رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497627

مسمومیت بر اثر سقوط مخازن گاز کلر از کامیون

ساعت 24 -سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه از سقوط مخازن گاز کلر از روی کامیون تریلر و مسمومیت هفت نفر به علت ازدحام در محور اتوبان ساوه به تهران خبر داد.

style="text-align:justify">سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه از سقوط مخازن گاز کلر از روی کامیون تریلر و مسمومیت هفت نفر به علت ازدحام در محور اتوبان ساوه به تهران خبر داد.

احمدعلی امینی اظهار کرد: در ساعت ۱۳ و ۵۳ دقیقه امروز دهم خرداد ماه خبری مبنی بر سقوط مخازن گاز کلر از روی کامیون تریلر و مسمومیت چند نفر به علت ازدحام در محل حادثه در محور اتوبان ساوه به تهران نرسیده به عوارضی لاین به تهران به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه اطلاع رسانی شده است.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه به سرعت هماهنگی‌های لازم با آتش نشانی و پلیس ۱۱۰ و ستاد بحران دانشکده علوم پزشکی انجام گرفت و کدهای عملیاتی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهر صنعتی؛ سلفچگان و شهری یک و سه به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: در این حادثه هفت نفر از افرادی که دچار مسمومیت شده بودند، پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی شهید مدرس و شهید چمران انتقال پیدا کردند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها