رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497646

کشف بزرگ ترین محموله قیر قاچاق در هرمزگان

ساعت24 -فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: بزرگترین محموله قیر قاچاق به میزان یک میلیون و ۲۷۰ هزار لیتر در این استان کشف شد.

کشف کالاهای قاچاق
سردار غلامرضا جعفری شامگاه شنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: در راستای مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگیری از خام فروشی وخروج سرمایه‌های ملی به خارج از کشور، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی گسترده و بهره گیری از شیوه های پلیسی شناسایی افرادی که در امر قاچاق قیر به خارج از کشور فعالیت داشتند، را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی بیان داشت: با بررسی‌های فنی تحقیقاتی و میدانی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد، اعضای این باند با جعل اسناد یک شرکت به صورت سازمان یافته در ۲ فقره کوتاژ با بارنامه های جعلی در مجموع یک میلیون و ۲۷۰ هزار لیتر در قالب ۸۰ دستگاه کانتینر به میزان هشت هزار و ۸۰۰ بشکه محموله‌های قیر را به خارج از کشور صادر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: در این رابطه ۲ نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی و در عملیاتی جداگانه دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جعفری با اعلام اینکه قاچاق و صادرات این محموله‌های نفتی از هرمزگان به سمت کشورهای اندونزی و هندوستان بوده ، ادامه داد: برای یکی از متهمان قرار وثیقه ۲۰ میلیارد ریالی صادر شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها