رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497721

کدام نمادها امروز شاخص کل بورس را بالا کشیدند؟

ساعت24-با وجود اینکه بورس هفته را با جهش خیره کننده ای آغاز کرد اما روند صعودی آن به دومین روز هفته نرسید و روند شاخص کل بورس امروز نزولی بود.

شاخص کل بورس امروز (یکشنبه ۱ ۱خرداد ماه) با اّفت ۲۹۰۸.۸۰ واحدی وارد کانال ۹۷۰ هزارو ۵۹۸ واحدی شد. همچنین ارزش بازار ۳۶.۳۸۶ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۹۳.۱۹۸ میلیارد ریال و حجم معاملات ۱۲.۴۸۳ میلیارد سهم است و تعداد معاملات انجام شده نیز به ۱.۲۸۸ میلیون عدد رسید.

امروز نماد های وغدیر، تاپیکو،‌ شپنا و پارسان در بورس به ترتیب با تاثیر ۸۱۰.۴۷، ۸۰۲.۱۹، ۶۷۷.۴۷ و ۶۶۴.۳۹ توانستند شاخص کل را بالا ببرند و نمادهای اخابر، رمپنا و پارس به ترتیب با تاثیر منفی ۱۰۶۵.۹۱، ۸۳۴ و ۷۶۹.۱۸ شاخص بورس را دچار ریزش کردند.

شاخص کل فرا بورس امروز (یکشنبه ۱ ۱خرداد ماه) با اّفت ۴.۱۴۴ وارد کانال ۱۱.۲۱۵ شد. همچنین ارزش بازار ۷,۳۹۸ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۲۷,۷۰۷ میلیارد ریال و حجم معاملات ۱.۸۶۴ میلیارد سهم است.

نمادهای کگهر و دی به ترتیب با تاثیر مثبت ۴۲.۶ و ۷.۲۵ توانستند شاخصکل فرابورس را بالا ببرند و نمادها سمگا،‌ زاگرس، هرمز، بجهرم و مادیرا به ترتیب با تاثیر منفی ۱۰.۰۱، ۹.۵۸، ۸.۹۷، ۸.۳۳ و ۷.۶۲ شاخص کل فرابورس را دچار ریزش کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها