رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497763

سرمربی آتالانتا در دیدار برابر والنسیا به کرونا مبتلا بود

ساعت24-جان پیرو گاسپرینی در بازی برگشت آتالانتا و والنسیا در مستایا به کووید ۱۹ مبتلا شده بود.

به نقل از آس، دیدار برگشت والنسیا و آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همچنان خبر ساز است و از آن به عنوان بمب بیولوژیکی یاد می شود. سازمان جهانی بهداشت هم آن دیدار را عامل سرعت بخشیدن شیوع دانست. امروز مشخص شد که این موضوع دلیل داشته است چون جان پیرو گاسپرینی اعلام کرد در زمان دیدار برابر والنسیا در مستایا به کووید ۱۹ مبتلا بوده است. سرمربی آتالانتا اظهار کرد: چند روز پیش از من تست گرفتند که مشخص شد به این بیماری مبتلا شده بودم. یک روز قبل از دیدار برابر والنسیا بیمار بودم و شب حالم بدتر شد. زمانی که به ایتالیا برگشتم احساس بدی داشتم. تب نکردم و آزمایش PCR انجام ندادم. احساس می کردم در حال مرگ هستم.

سرمربی ایتالیایی افزود: زمانی که روی نیکمت نشسته بودم حال خوبی نداشتم. دهم مارس بود و من دو شب پیاپی نخوابیدم. هر دو دقیقه صدای آمبولانس می آمد، انگار که جنگ بود. با خود فکر کردم اگر به بیمارستان بروم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چند روز بعد حالم بهتر شد.

ایتالیا و اسپانیا یکی از دو کشوری بودند که بیشترین آسیب را از ویروس کرونا دیدند. با این حال گاسپرینی موافق از سرگیری رقابت های لیگ است. سرمربی آتالانتا اظهار کرد: برخی ها فکر می کنند بازگشت به میادین پس از اتفاق هایی که رخ داد درست نیست و به ریسکش نمی ارزد. با این حال تنها روش برای برگشتن به زندگی عادی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها