رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497766

سرپرست تیم فولاد: حق ما میزبانی از استقلال در اهواز است / برای کسی که کارنامه برانکو را زیر سوال ‌میبرد، متاسفم

ساعت24-سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که به جرات می‌توانم بگویم تمام پروتکل‌های بهداشتی را در ورزشگاه شهدای فولاد رعایت کرده‌ایم، گفت: حق فولاد، استان خوزستان و مردم آن است که بازی با استقلال در اهواز برگزار شود.

سیدمحمد علوی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان در اردوی تهران در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. ما در جریان این اردو تاکنون سه بار تست کرونا داده‌ایم که تست اول منفی بود اما در تست دوم، پنج عضو تیم تست‌شان مثبت اعلام شد و در تست سوم نیز شاهد نتیجه دیگری بودیم.

وی بیان کرد: خدا را شکر تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌ایم و به نکات بهداشتی اهمیت داده‌ایم. در حال حاضر هر کدام از اعضای تیم در یک اتاق اقامت دارند و این‌که در آینده چه اتفاقی خواهد اتفاد، باید منتظر بمانیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص هزینه گزافی که تست‌های کرونا به باشگاه‌ها تحمیل می‌کند نیز گفت: ما تاکنون برای انجام پروتکل‌های بهداشتی در تمرینات و تست‌های کرونا، ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم، ضمن اینکه هزینه هتل‌ هم ۵۰۰ میلیون تومان بوده است و واقعا هر تیمی نمی‌تواند چنین هزینه‌ای‌ کند اما اولویت ما سلامتی بازیکنان و اعضای تیم است و بر این اساس خودمان را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌دانیم.

وی در خصوص برخی انتقادات مبنی بر این‌که وقتی تیمی پا به لیگ برتر می‌گذارد، پس باید چنین هزینه‌هایی را انجام دهد و نباید نسبت به هزینه‌ها گله‌مند باشد، عنوان کرد: بحث ما هزینه نیست. ما می‌گوییم تیم‌ها را به یک مکان مشخص برای دادن تست کرونا معرفی کنند. اکنون چندین بار تست داده‌ایم و آخر هم نمی‌دانیم مراجع ذی‌صلاح کدامیک از این تست‌ها را می‌پذیرند. خواهش می‌کنم یک مرجع را برای دادن تست معرفی کنند و هر چقدر هزینه آن شود، ایرادی ندارد. چند باره بودن تست‌ها ما را اذیت کرده است. به هر حال طبق سیاست باشگاه، سلامتی بازیکنان برای ما مهم‌تر است.

علوی درباره میزبانی فولاد از استقلال تهران در اهواز، خاطرنشان کرد: میزبانی حق ما است و اعلام می‌کنیم که ما تمام نکات بهداشتی را در استادیوم رعایت کرده‌ایم. وقتی ما این چنین هزینه‌هایی را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردوی‌مان انجام می‌دهیم، پس در شهر خودمان هم می‌توانیم امکانات مناسب را در اختیار تیم خودمان و تیم میزبان قرار دهیم. به جرات می‌توانم بگویم تمام پروتکل‌های بهداشتی را در ورزشگاه شهدای فولاد رعایت کرده‌ایم و حق فولاد، استان خوزستان و مردم آن است که بازی با استقلال در اهواز برگزار شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که بحثی مطرح شده است که برانکو نسبت به برخی بازیکنان مثل شما، میرزاپور و جمال کاملی‌مفرد توجه ویژه داشته است و یکسری فوتبالیست‌های شایسته‌تر پشت خط مانده‌اند نیز گفت: این موضوع را کاملا رد می‌کنم و آن را قبول ندارم. در دوره ما برانکو بهترین بازیکنان و آن‌هایی که استحقاق حضور در تیم‌ملی را داشتند، انتخاب می‌کرد. در زمان آقای برانکو بازیکنان بزرگی مثل نکونام، دایی، علی کریمی و مهرداد میناوند حضور داشتند و همه ما سعی می‌کردیم، با وجود این نفرات به تیم‌ملی برسیم. هر کسی در این فکر و باور است که بخواهد کارنامه برانکو را زیر سوال ببرد برای او متاسفم. کارنامه او مشخص است و کارنامه درخشانی دارد و همه شاهد بودند او در زمان فعالیتش در پرسپولیس چه کارهای بزرگی انجام داد. کی‌روش نیز کارهای با ارزشی انجام داد و نباید زحمات کی‌روش و برانکو را زیر سوال ببریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها