رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497778

خدمات برق از مهر امسال غیر حضوری ارائه میشود

ساعت 24 - معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، توزیع و انتقال نیروی برق ایران(توانیر) گفت: همه خدمات مورد نیاز مشترکان برق از مهرماه امسال غیرحضوری ارائه می شود.

style="text-align:justify">«غلامعلی رخشانی مهر» روز یکشنبه در نخستین وب کنفرانس تاب آوری درصنعت برق افزود: اول مهر امسال طرح خدمات سبز و مشتری هوشمند به طور همزمان در صنعت توزیع برق کشور آغاز می شود.

وی ادامه داد:گام نخست در ارایه خدمات هوشمند حذف قبوض کاغذی بود که از ابتدای مهر 98 آغاز شد و در گام دوم و از ابتدای مهر امسال ،ارایه خدمات برق به مشتریان به طور کامل غیرحضوری و الکترونیکی انجام خواهد شد.

تلفیق هوشمندسازی و مقاوم سازی انتخابی اثربخش در بهبود تاب آوری صنعت توزیع برق است

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر مستحکم سازی ،دوام و بازیابی را مراحل تاب آوری صنعت توزیع برق عنوان کرد که در سایه تحول دیجیتال و هوشمند سازی محقق می‌شود و تلفیق هوشمندسازی و مقاوم سازی در این عرصه،انتخابی اثربخش است.
رخشانی مهر با برشمردن ارکان هوشمندسازی، تاب آوری را میزان توانایی یک سیستم برای مقابله و مقاومت در برابر حوادث ، محدود کردن اثرات منفی حادثه و بازگشت سریع سیستم به شرایط پایدار عنوان کرد که شامل رویکردهای مستحکم سازی، دوام و بازیابی است.

وی با اشاره به اینکه تلفیق هوشمندسازی و مقاوم سازی یک انتخاب اثربخش در بهبود تاب آوری است ،گفت: صرفنظر از راهکارهای پرهزینه و البته اثربخشی که برای تاب آور کردن سیستم وجود دارد، رویکرد تلفیقی باعث می شود شبکه ای مقاوم تر و قدرتمندتر و درعین حال هوشمندتر داشته باشیم که انتخاب روش و میزان سرمایه گذاری در هریک از این دو نیازمند بهینه سازی است.

رخشانی مهر کاهش نرخ خاموشی ها ،ارتقای حفاظت الکتریکی از شبکه توزیع ،ارتقای سطح کنترل پذیری شبکه و تحول در نگهداری و تعمیرات شبکه توزیع را از برنامه های تاب آوری و افزایش قابلیت اطمینان صنعت توزیع عنوان کرد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها