رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497958

پنج جایگاه سی ان جی در سقز پلمب شد

ساعت24 - رییس اداره استاندارد سقز گفت: پنج جایگاه سی ان جی به علت نواقص بحرانی که برای سلامت شهروندان حیاتی و مهم است در این شهرستان پلمب شد.

پمپ بنزین
خالد زرافشان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از هفت جایگاه CNG این شهرستان پس از بازرسی توسط شرکت بازرسی ارتقا گستر مورد تایید سازمان استاندارد نواقص بحرانی در این جایگاه ها مشاهده شد.

وی اضافه کرد: اداره استاندارد سقز برای حفظ جان و امنیت شهروندان بر خود لازم دانست جهت رفع هرچه زودتر این معظل که بسیار حائز اهمیت است، از ادامه فعالیت این جایگاه‌ها جلوگیری کند.

زرافشان افزود: ۶ ماه قبل بازرسی از این جایگاه‌ها بعمل آمده و تذکرات لازم داده شده بود و اوایل اردیبهشت امسال نیز مجدد بازرسی شد ولی هیچ اقدامی برای رفق نواقص بحرانی انجام نشده بود و این اداره بعد از چندین بار تذکر آنها را پلمب کرد.

وی با بیان اینکه اگر چه بستن جایگاه‌های cng مشکلاتی برای شهروندان سقزی ایجاد کرده است، یادآور شد: هدف اصلی این اداره حفاظت از جان مردم و جلوگیری از بروز هر حادثه ناگوار احتمالی است که در صورت اتفاق قابل جبران نخواهد بود.

زرافشان تاکید کرد: اداره استاندارد سقز یک هفته مهلت مجدد را برای رفع نواقص به این جایگاهغها داده است که در صورت عدم رفع این نواقص مجددا اقدام جدی خواهد کرد و در این برهه زمانی و فرصت داده شده هرگونه مسوولیتی بر عهده بهره‌برداران خواهد بود.

رییس اداره استاندارد سقز بابت ایجاد مشکل برای مردم از بابت این اقدام عذر خواهی کرد و گفت: هر اقدامی از جانب این اداره انجام می‌شود در جهت حفظ منافع و جان و مال شهروندان بوده و امید است شهرستان سقز در استاندارد سازی و فرهنگ استاندارد سرلوحه و الگویی برای دیگر مناطق استان کردستان باشد.

در طول چند شب گذشته جایگاه‌های سی ان جی شهرستان سقز با ترافیک و شلوغی مواجه شده و مردم هم از صف طولانی و معطلی زیاد برای سوختگیری در جایگاه‌ها گلافه شدند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها