رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498099

مصدومیت ۲نفر طی درگیری مسلحانه در رباط کریم

ساعت 24 -معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از درگیری مسلحانه در پی مزاحمت برای زن جوان خبر داد و گفت: در این نزاع دو نفر مصدوم شدند.

style="text-align:justify">سرهنگ مهدی سرپناه در خصوص تیراندازی شب گذشته در رباط کریم اظهار داشت: یکی از اراذل و اوباش رباط کریم که در زندان بود، حدود ۲۰ روز پیش پس از گذراندن دوران محکومیت آزاد شد.

وی گفت: این شخص پس از آزاد شدن از زندان برای یک خانم متأهل ایجاد مزاحمت می‌کند، که در پی این ایجاد مزاحمت، زن جوان موضوع را با شوهر خود در میان می‌گذارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: همسر این خانم نیز پس از اطلاع از موضوع مزاحمت برای همسرش، موارد را با عموی خود در میان می‌گذارد و شامگاه دوشنبه درگیری بین عموی همسر خانم و نیز سه تن از اراذل و اوباش که فرد مزاحم و دو تن از دوستانش بودند درگرفت و عموی این فرد با اسلحه وینچستر به سوی مزاحمان شلیک می‌کند و دو هم دست فرد مزاحم مجروح شده و در بیمارستان بستری شدند.

سرپناه گفت: هم اکنون ضارب دستگیر شده و خود فرد مزاحم نیز متواری است و به زودی دستگیر و تحویل مراجع قضائی می‌شود.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباشی که از زندان آزاد می‌شوند، تا زمانی که اصلاح رفتار نداشته باشند، تحت رصد اطلاعاتی پلیس قرار دارند، به شهروندان توصیه کرد، مشکلات اینچنینی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و با مداخله شخصی برای خود ایجاد مشکل نکنند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها