رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498133

حمله بلاتر به ایفانتینو: او به جنون خودبینی مبتلا است

ساعت 24 -رییس پیشین فیفا به انتقاد تند از رییس کنونی این نهاد بین‌المللی پرداخت و او را به حریص بودن و خودبینی متهم کرد.

style="text-align:justify">به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، سپ بلاتر، رییس پیشین فیفا به خاطر اتهام به گرفتن رشوه از سمت خود برکنار شد.

بعد از ریاست چند دوره‌ای بلاتر بر فیفا، اینفانتینو به عنوان جایگزین او انتخاب شد و اظهارات دو طرف نشان می‌دهد که اصلا رابطه خوبی با هم ندارند.

سپ بلاتر، رییس پیشین فیفا در انتقاد از اینفانتینو گفت: به نظر می‌رسد که اینفانتینو با این اقداماتی که انجام می‌دهد به دنبال افزایش سه برابری سرمایه خود است. او می‌خواهد تعداد تیم‌های صعود کرده به جام جهانی را به ۴۸ تیم افزایش دهد و در جام جهانی باشگاهی هم ۲۴ تیم شرکت کنند و این نشان می‌دهد که چه هدفی دارد.

او ادامه داد: اینفانتینو می‌خواهد فیفا را به یک دستگاه پول‌سازی بزرگ تبدیل کند و هر چه چیزی را بزرگ‌تر کند. افزایش تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی زنان از ۲۴ تیم به ۳۲ تیم؛ چنین چیزی غیرممکن و غیر قابل هضم است. اینفانتینو مبتلا به جنون خودبینی است. او به جای صحبت کردن با رییسان هیات‌ها و فدراسیون‌ها با رییسان سیاسی کشورها جلسه برگزار می‌کند و مشاوره می‌گیرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها